تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1399 - 16:43
کد خبر : 7634

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان/ تعداد مبتلایان ایرانی از ۵۸هزار نفر گذشت

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان/ تعداد مبتلایان ایرانی از ۵۸هزار نفر گذشت

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین؛ با اینکه ویروس کرونا از شهر ووهان چین سرچشمه گرفت و به سرعت شیوع پیدا کرد، اما در حال حاضر با انتشار سریع این بیماری در سراسر جهان، کشورهای آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه، در شمار مبتلایان از سرزمین اصلی شیوع آن پیشی گرفته‌اند. طبق آخرین

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین؛ با اینکه ویروس کرونا از شهر ووهان چین سرچشمه گرفت و به سرعت شیوع پیدا کرد، اما در حال حاضر با انتشار سریع این بیماری در سراسر جهان، کشورهای آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه، در شمار مبتلایان از سرزمین اصلی شیوع آن پیشی گرفته‌اند.

طبق آخرین آمار به دست آمده، بیشترین آمار مبتلایان جهان با آمار ۳۳۷هزار و ۶۲۰ نفر در ایالات متحده گزارش شده که تا کنون ۹هزار و ۶۴۳ نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از دست داده‌اند.

دومین کشوری که در حال حاضر نام آن در لیست به چشم می‌خورد، اسپانیا است که تا بحال ۱۳۰هزار و ۷۵۹ نفر به ویروس کرونا آلوده هستند و ۱۲هزار و ۴۱۸ نفر نیز فوت کرده‌اند.

شمار مبتلایان در ایتالیا نیز به ۱۲۸هزار و ۹۴۸ نفر رسیده که آمار مرگ و میر در آن تاکنون ۱۵هزار و ۸۸۷ نفر اعلام شده است.

قابل ذکر است که ایران در حال حاضر، در جایگاه هفتم لیست کشورهای دارای بیشترین مبتلا به کووید-۱۹ قرار دارد و تا کنون ۵۸هزار و ۲۲۶ نفر به این ویروس آلوده بوده و ۳هزار و ۶۰۳ نفر از هم‌وطنان نیز جان خود را از دست داده‌اند.

مجموع آمار جهانی نیز نشان می‌دهد تا این لحظه، یک میلیون و ۲۶۵هزار و ۷۱۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند که تا کنون ۶۸هزار و ۹۶۸ نفر نیز جان باخته‌اند. مجموع افراد بهبود یافته از این بیماری نیز تا به حال ۲۶۱هزار و ۴۴۵ نفر در سراسر جهان گزارش شده است.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان/ تعداد مبتلایان ایرانی از ۵۸هزار نفر گذشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....