تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 21:11
کد خبر : 49525

آتش‌سوزی در غرب تهران

آتش‌سوزی در غرب تهران

علت آتش‌سوزی چیست؟ دقایقی پیش ویدئوهایی از آتش‌سوزی گسترده در غرب تهران منتشر شد. ابتدا گفته شد شرکت شهر خودرو که فروش و خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو را بر عهده دارد دچار آتش سوزی شده اما دقایقی بعد اعلام شد که آتش‌سوزی مربوط به انبار شرکت بهنوش است.  برخی از شهروندان از

علت آتش‌سوزی چیست؟

دقایقی پیش ویدئوهایی از آتش‌سوزی گسترده در غرب تهران منتشر شد. ابتدا گفته شد شرکت شهر خودرو که فروش و خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو را بر عهده دارد دچار آتش سوزی شده اما دقایقی بعد اعلام شد که آتش‌سوزی مربوط به انبار شرکت بهنوش است. 

برخی از شهروندان از مشاهده دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در غرب تهران خبر می‌دهند که بر اساس اطلاعات بدست آمده این آتش سوزی مربوط به یکی از انبارهای شرکت بهنوش بوده که به صورت گسترده به شرکت همسایه( شهر خودرو) در‌حال سرایت است.

2 2 اقتصاددان نوشته

 

هنوز مقامات رسمی درباره محل و علت آتش سوزی توضیحی نداده‌اند. این آتش سوزی از حدود نیم ساعت پیش شروع شده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،    جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی وقوع این آتش سوزی را تایید کرده و گفته: آتش‌سوزی در محوطه باز یک شرکت مواد غذایی در جاده مخصوص کرج – نرسیده به بزرگراه آزادگان روی داده است که بلافاصله ماموران سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.

1 3 اقتصاددان نوشته

وی گفته علت آتش‌سوزی پالت‌هایی است که در محوطه باز وجود دارد و دود گسترده در جنوب غرب تهران ناشی از سوختن این پالت‌هاست.

 

روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۲ خرداد) هم پالایشگاه نفت در جنوب تهران آتش گرفته بود و ظاهرا حریق در انبار نفت این پالایشگاه باعث دود غلیظ در آسمان جنوب پایتخت شد.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....