تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 12:08
کد خبر : 17586

پشت پرده بورس

پشت پرده بورس

با سلام و احترام به استحضار سازمان بازرسی می رساند مورخ ۳مرداد ساعت ۱۰ شب در برنامه زنده تلویزیون گفتگوی ویژه خبری شخص آقای محمود رضا خواجه نصیری (نائب رئیس هیئت مدیره بورس تهران) صحبت میکنند و به جلسه ای اشاره میکند که با حقوقی های بزرگ داشته اند و خروجی این جلسه این بود

با سلام و احترام
به استحضار سازمان بازرسی می رساند مورخ ۳مرداد ساعت ۱۰ شب در برنامه زنده تلویزیون گفتگوی ویژه خبری شخص آقای محمود رضا خواجه نصیری (نائب رئیس هیئت مدیره بورس تهران) صحبت میکنند و به جلسه ای اشاره میکند که با حقوقی های بزرگ داشته اند و خروجی این جلسه این بود و متن صحبت های ایشان در شبکه دوم بخش خبری:
فردا هم حقوقی‌ها ۱۰ هزارمیلیارد تومان خرید خواهند کرد
تا ۱۰ روز آینده این برنامه ادامه خواهد داشت و این حمایت قطع نخواهد شد
امروز ١٠ هزار میلیارد توسط حقوقیا خریداری شده، تا ١٠ روز آینده حمایت ادامه دارد
فردا هم ١٠ هزار میلیارد تومان تزریق پول توسط حقوقیا انجام خواهد شد.
به واسطه این حرف ایشان آن روز بعد بدون حمایت مالی حقوقی ها بازار به سمت صف های خرید رفت اما ۵ مرداد حقوقی سهم شستا ۹۲میلیون سهم بصورت هدفمند عرضه کرد (تصاویر فروش حقوقی به پیوست ارسال میگردد) و باعث تزلزل اعتماد بازار از حرف تا عمل این مقام مسئول آقای خواجه نصیر گردید. سهامداران بازار سرمایه خواستار پیگیری کدهای حقوقی عرضه کننده ۹۲میلیونی سهم شستا به عنوان لیدر و بزرگترین سهم بازار که مورد توجه و مبنای تصمیم گیری کل بازار است که در دقایق آخر بازار عرضه شد شناسایی گردد.
نکته دوم:
آقای مجمود رضا خواجه نصیری (نائب رئیس هیئت مدیره بورس تهران) همزمان با حفظ سمت مدیریت صندوق تمدن را به عهده دارند! با توجه به ((قانون تعارض منافع)) که هر مدیری در راستای منافع نباید سمت مدیریتی داشته باشد، و طبق قانون کارمند درجه ۳ و معمولی کارگزاری ها هم حق داشتن کد بورسی به دلیل این قانون تعارض منافع را دارا نمیباشند پس چطور ایشان در بالاترین مقام مدیریتی بورس تهران هم داور میدان هستند و هم بازیکن در رقابت بورس و این تضاد باعث شده خبری را از مدیر کارگزاری اقتصاد نوین چنین مطلبی بیان داشتند:
سهام های خودشان را در سقف قیمت فروختند و با صف فروش دستوری بازار را پایین نگه داشته ان تا سهام مردم بدبخت را مفت خریداری کنند
آن اقای که در دوربین نگاه میکند ( خواجه نصیری )و میگوید از فلان روز بازار متعادل میشود دروغ میگوید صندوق تمدن که وی مدیریت ان را در دست دارد بزرگترین حقوقی بازار است که صف فروش سنگین چند نماد بزرگ را تشکیل داده است.

با توجه به احتمال وجود مافیا و دستکاری و هماهنگی حقوقی ها و صندوق ها در عرضه ها و حمایت ها در پایین ترین قیمت شائبه وجود فساد سیستماتیک به وجود آمده و خواهشمند است تمامی سابقه تماس ها و مکالمات شخص آقای مجمود رضا خواجه نصیری و افرادی که با ایشان ارتباط دارند (اقوام و نزدیکان ایشان و کد های خانواده و افراد مرتبط با ایشان) بررسی و ایشان و افراد مرتبط در دادگاه رسیدگی به تخلفات کارمندان دولت محاکمه گردند و ریز معاملات صندوق تمدن مورد بررسی قرار گیرد.
(البته ایشان در زمان مدیریت آقای فطانت به دلایلی استعفا یا شاید اخراج به دلایلی!!) گردیده بود اما مجدد به عنوان عالی ترین مقام مسئول چنین تخلفاتی داشته اند. فایل مدارک تخلفات ایشان به انضمام ارسال میگردد. با تشکر

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....