تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 19:05
کد خبر : 151112

مدلسازی سامانه هوشمنددر تجارت و کسب و کار

مدلسازی سامانه هوشمنددر تجارت و کسب و کار

اقتصاددان :  دکتر سید احمد قاسمی، دکتری مدیریت بازاریابی از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : موسس مرکز بین المللی رشد فناوری هوشمند کسب و کار و کلان داده کسب و کار BI/AI center آموزشی:(تدریس مدیریت بازاریابی،

اقتصاددان :  دکتر سید احمد قاسمی، دکتری مدیریت بازاریابی از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت :

موسس مرکز بین المللی رشد فناوری هوشمند کسب و کار و کلان داده کسب و کار BI/AI center
آموزشی:(تدریس مدیریت بازاریابی، هوش مصنوعی، هوش تجاری مقطع کارشناسی و ارشد و دکتری)دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و فناوری، دانشگاه الزهرا، دانشگاه علامه، دانشگاه پیام نور، ،همایشهای ملی و بین المللی بازاریابی هوشمند، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه غیر انتفاعی، رادیو گفتگو، رادیو اقتصاد، رادیو پیام، شبکه دو سیما، اقتصاد ان لاین، صدا و سیمای استانی، شبکه دیدار نیوز
پژوهشی:(طرح پژوهشی بین المللی ۱ مورد، طرح ملی ۵ مورد، طرح منطقه ای و سازمانی ۲۷ مورد)مجری طرح سامانه پنجره واحد کسب و کار نهاد ریاست جمهوری، مجری طرح مدیریت هوشمند بازار اتاق بازارگانی، مشاور طرح سامانه هوشمند بیمه مرکزی، مجری طرح کارت هوشمند بیمه ، مجری طرح تدوین استراتژی معاونت پیشگیری قوه قضائیه، مجری طرح استراتزی صندوق مهر امام رضا(ع)، مجری طرح سامانه اموزش مجازی صنعت بیمه، مجری طرح تدوین شاخص صنعت بیمه، مدلسازی مدیریت هوشمند بازار محصولات صنعت بیمه، مجری تدوین استراتژی دانشگاه، مجری طرحهای سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با مشتری شرکتها، مجری طرحهای تدوین استراتژی بازار شرکتها، مجری طرح کلان داده کسب و کار کشور، مجری طرح پایگاه دانش ملی کشور، تدوین استراتژی ۱۴۰۴ استان مازندران و ….، ،
ناظر علمی طرحهای پژوهشی در زمینه استراتژی کسب و کار، شبکه کسب و کار، هوشمند سازی بازار، کارافرینی ، شبکه تعاونیها
استاد مشاور و راهنمای پایان نامه ارشد و دکتری در زمینه مدیریت هوشمند، بازاریابی هوشمند، فناوری هوش مصنوعی
مقالات:مجلات بین المللی ۶ مقاله در زمینه پایدارسازی مشاغل و مدیریت هوشمند بازار، مجلات علمی پژوهشی و سمینارهای داخلی۱۲ مورد، مجلات و همایشهای داخلی و بین المللی ۳۰ مورد، مقالات در نشریات اقتصادی ۳۵۰ مورد
تالیفات:( ۶۵ عنوان پژوهشی سفارشی) منابع آموزشی وزارت ورزش کسب و کار جوانان ۲ جلد، توانمندسازی مشاغل کمیته امداد ۱۴ جلد، مدیریت کسب و کار وزارت تعاون ۳۰ جلد، دائره المعارف مشاغل نو وزارت تعاون ۱۲ جلد، مرجع دانش بازاریابی دانشگاه ۲ جلد، مرجع مدیریت هوشمند بازار ۱ جلد، کتاب جامع پایدارسازی مشاغل ۲ جلد، مشاوره کسب و کار ۲ جلد.
اجرایی: مدیر اموزش و مدیر پژوهشی شبکه جهانی دانشگاههای کشورهای اسلامی
CINVU | COMSTECH Inter-Islamic Network on Virtual Universities …

 

photo 2023 12 21 18 27 02 اقتصاددان نوشته

، مشاور بازاریابی بین الملل و هوش تجاری شرکتها و صنایع مادر ایران، موسس بنیاد هوشمند کسب و کار مهباک و هلدینگ کسب و کار، ریاست پژوهشکده بیمه، ریاست دانشگاه علمی کاربردی، مشاور علمی صندوق مهر امام رضا(ع)، ریاست دانشگاه غیر انتفاعی، معاونت برنامه ریزی بنیاد شهید استان، معاونت آموزش عالی بنیاد شهید کشور، ریاست دانشگاه مجازی، مدیریت مراکز کارافرینی و مراکز رشد فناوری دانشگاهها، ریاست جهاد دانشگاهی واحد مازندران، کارشناس اقتصاد بازار صدا و سیما، انتشارات کاد، فصلنامه علمی اقتصاد بازار ایران، مدیر گروه پژوهشی، دبیر علمی شورای عالی بیمه مرکزی، مشاور علمی دانشگاه، مشاور برنامه ریزی استراتژیک معاونت پیشگیری قوه قضائیه و …

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 12 =