رئیس جمهور در جمع اهالی روابط عمومی و ارتباطات
رئیس جمهور در جمع اهالی روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش اقتصاددان دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران در یادداشتی اختصاصی برای اقتصاددان نوشت: پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ در محل سالن اجلاس سران؛ همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه با تأکید بر الزامات تحول در ساختار و عملکرد ارتباطی و رسانه ای دولت با حضور ریاست محترم […]

به گزارش اقتصاددان دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران در یادداشتی اختصاصی برای اقتصاددان نوشت:

پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ در محل سالن اجلاس سران؛ همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه با تأکید بر الزامات تحول در ساختار و عملکرد ارتباطی و رسانه ای دولت با حضور ریاست محترم جمهوری جناب آقای سید ابراهیم رئیسی و جمع زیادی از اهالی باصفای روابط عمومی و ارتباطات کشور برگزار شد و رئیس جمهور در سخنانی ارزشمند تاکید کردند که تحقق شعار دولت مردمی ؛ ایران قوی وقتی میسر است که روابط عمومی ها پل ارتباطی دوطرفه میان مدیران و مردم بوده و علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه ؛  فعالیت‌های پیشتازانه نیز داشته باشند. ایشان اظهار داشت : به منظور موفقیت در جنگ رسانه ای می‌بایست برای دفاع و تهاجم ؛ همواره آرایش مناسبی داشته و تمام تلاش روابط عمومی ها باید در جهت امید آفرینی باشد ؛ ضمن اینکه تاکید داریم همه اقدامات دولت باید پیوست فرهنگی و رسانه ای متناسب داشته باشد.
در این همایش؛ حضار با تاکید و تایید مباحث راهگشای مطرح شده ؛  از ریاست محترم جمهوری و سخنگوی دولت؛ بطور جدی خواستار حمایت و تصویب موارد ذیل به عنوان بخشی از مطالبات حرفه ای و صنفی خود شدند :
۱- تشکیلات و ساختار سازمانی روابط عمومی ها بطور کاملا مستقل و در بالاترین سطح سازمانی در کنار ریاست عالیه سازمان باشد.
۲ – روابط‌عمومی ها دارای ردیف بودجه مستقل و لازم و کافی باشند.
۳ – روابط عمومی ها امکان جذب و بکارگیری بهترین کارشناسان و متخصصان و نخبگان این عرصه را داشته باشند.
۴ – روابط‌عمومی ها به جهت کار و فعالیت ۲۴ ساعته همراه با استرس و اضطراب و فشار بسیار زیاد به عنوان مشاغل سخت و زیان آور شناخته شده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
۵ – روابط عمومی ها به ابزار و تجهیزات و امکانات روز مربوطه به اندازه لازم و کافی مجهز شوند.
امید است این همایش نقطه عطفی برای تحقق اهداف والای آن باشد.
یادمان نرود که ؛ روابط عمومی دار و ندار سازمان است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع