تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 21:49
کد خبر : 37052

تاکید حبیب کوهی بر راه آهن آستارا به اردبیل

تاکید حبیب کوهی بر راه آهن آستارا به اردبیل

حبیب کوهی رئیس جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت استان اردبیل در گفتگو با اقتصاددان بیان کرد:   آقای استاندار و نمایندگان محترم توجه داشته باشند راه آهن باید زودتر از راه آهن رشت به آستارا به اردبیل و در ادامه به پارس آباد مغان برسد. با عرض تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) و روز

حبیب کوهی رئیس جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت استان اردبیل در گفتگو با اقتصاددان بیان کرد:   آقای استاندار و نمایندگان محترم توجه داشته باشند راه آهن باید زودتر از راه آهن رشت به آستارا به اردبیل و در ادامه به پارس آباد مغان برسد.
با عرض تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر خدمت تمام هم استانی های عزیز ،  امروز در مراسم افتتاح بزرگراه غدیر رئیس جمهور محترم برای رسیدن راه آهن از رشت به آستارا تأکید داشتند و به مجری پروژه قرارگاه خاتم الانبیا سفارش کردند که هرچه زودتر این پروژه به پایان برسد.

رسیدن راه آهن از رشت به آستارا یعنی اتصال استان گیلان به راه آهن قفقاز و با توجه باینکه تلاشهای زیادی شده که راه آهن اردبیل به مغان و از آنجا به راه آهن کشور آذربایجان متصل شود اما با این طرح راه آهن رشت به آستارا عملا اردبیل از این پروژه مهم دور خواهد شد.
بنابراین مسئولان استان اردبیل هوشیارانه عمل کنند این پروژه در اتصال استان اردبیل به شبکه ریلی منطقه قفقاز بسیار حایز اهمیت می‌باشد و جزئیات تخصصی را کارشناسان مربوطه باید اطلاع مردم استان برسانند.
امیدواریم با پیگیری نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم و مخصوصا نمایندگان استان اردبیل راه آهن هر چه زودتر به اردبیل و بعد به مغان و در نهایت به کشور آذربایجان متصل شود.
مطالبه تمام فعالان سیاسی و هم استانی های عزیز از دولت برای اتصال راه آهن از استان اردبیل به کشور جمهوری آذربایجان می‌باشد و امیدواریم مسئولان استان این پروژه مهم را در اولویت کار خود قرار دهند.
روابط عمومی جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت استان اردبیل

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....