تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 17:05
کد خبر : 11196

سیگنال بازار :افت وخیز بازار

سیگنال بازار :افت وخیز بازار

اقتصاددان : ۸ تیر ۹۹ امروز بازار با مقداری افت وخیز روبرو بودشاخص بورس تهران با رشد ۲۵ هزار واحدی عدد ۱ میلیون و ۴۹۱ هزار را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱ هزار واحدی به عدد ۴۴۰ هزار واحد رسید. همچنین امروز با دست به دست شدن ۱۶ میلیارد سهم طی

اقتصاددان : ۸ تیر ۹۹
امروز بازار با مقداری افت وخیز روبرو بودشاخص بورس تهران با رشد ۲۵ هزار واحدی عدد ۱ میلیون و ۴۹۱ هزار را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱ هزار واحدی به عدد ۴۴۰ هزار واحد رسید. همچنین امروز با دست به دست شدن ۱۶ میلیارد سهم طی ۲ میلیون داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۰۷۷۸ میلیارد تومان رسید. بنابراین شاخص کل بورس تهران، رشد ۱.۷ درصدی را نسبت به معاملات روز قبل تجربه نمود.
بیشترین تاثیر را نمادهای پارس فولاد ،فملی ،وپارس را برروی شاخص داشتند

بازار امروز با افزایش نسبی تقاضا کار خود را آغاز نمود ولی رفته رفته بر شدت عرضه ها افزوده و در پایان بازار، عرضه ها بر تقاضا چیره شد. شاخص کل رشد بیشتری را نسبت به شاخص هم وزن داشت که نشانده افزایش تقاضا در شرکت با ارزش بازار بالا نسبت به شرکت های با ارزش بازار پایین می باشد.

کارمزد معاملات بورس ۲۰ درصد کاهش یافت و  ارزش معاملات در بازار امروز به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید که رکورد جدید در ارزش معاملات می باشد.

ارزش خالص معاملات بورس ۲۰۵۴۴ میلیارد تومان بوده است و ارزش صفوف خرید در پایان بازار ۳۳۶۸ میلیارد تومان می باشد. مادامیکه ارزش خالص معاملات همراه با صفوف خرید بیش از ۹۰۰۰ میلیارد باشد می توان انتظار بازار پویا و عدم ریزش شدید را از بازار داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....