تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 21:28
کد خبر : 99740

۹میلیون دستگاه کارتخوان در اختیار قمار و پولشویی بود

۹میلیون دستگاه کارتخوان در اختیار قمار و پولشویی بود

یکی از مسائلی که در یک سال گذشته مورد توجه دولت بوده، مبارزه جدی با فساد است. علی اکبر علیزاده عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی،ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان، اصلاحات مالیاتی، شفافیت بانکی و حذف ارز ترجیحی را چهار اقدام مهم دولت برای ریشه‌کن کردن فساد در قوه مجریه می‌داند. به گزارش اقتصاددان به

یکی از مسائلی که در یک سال گذشته مورد توجه دولت بوده، مبارزه جدی با فساد است.

علی اکبر علیزاده عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی،ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان، اصلاحات مالیاتی، شفافیت بانکی و حذف ارز ترجیحی را چهار اقدام مهم دولت برای ریشه‌کن کردن فساد در قوه مجریه می‌داند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از کیهان ، علیزاده می‌گوید: «برخورد با افراد فاسد در شأن قوه قضائیه است اما جلوگیری از فساد وظیفه دولت‌ها است. ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان از اقدامات بسیار خوب دولت بود. دولت در این راستا حدود ۹ میلیون دستگاه کارتخوان را از رده خارج کرد، این دستگاه‌ها در فعالیت‌های مربوط به قمار و پولشویی فعال بودند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان از فساد بزرگی جلوگیری کرد، ادامه می‌دهد: «با ابتکار عمل دولت تمام دستگاه‌های کارتخوان به حساب‌های مالیاتی افراد وصل شد و گام مهمی برای جلوگیری از فرار مالیاتی برداشته شد.»

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....