تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 21:00
کد خبر : 113200

۵ دلال ارزی در پایتخت بازداشت شدند

۵ دلال ارزی در پایتخت بازداشت شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت بازداشت پنج دلال ارزی در تهران را اعلام کرد. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری پنج دلال ارزی خبر داد. سرهنگ هدایت بهرامی با اشاره نظارت پلیس بر بازار ارز و برخورد با سودجویان و مخلان گفت:‌ پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از حدود دو ماه پیش تا

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت بازداشت پنج دلال ارزی در تهران را اعلام کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری پنج دلال ارزی خبر داد. سرهنگ هدایت بهرامی با اشاره نظارت پلیس بر بازار ارز و برخورد با سودجویان و مخلان گفت:‌ پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از حدود دو ماه پیش تا کنون با هماهنگی بانک مرکزی اقدامات خود برای برخورد با مخلان نظم اقتصادی و دلالان ارزی را در دستور کار خود قرار داده است. در همین راستا نیز در آخرین عملیات ماموران پنج نفر از دلالان ارزی شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا،   رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه از این افراد یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۳۶۴ واحد انواع ارز کشف و ضبط شد، گفت: برابر بررسی کارشناسی انجام شده، ارزش این ارزها معادل ۱۰ میلیارد ریال است.

بهرامی با تاکید بر اینکه طرح‌های پلیس برای برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی در بازار طلا، ارز و … با قوت ادامه خواهد داشت، گفت:‌طی دو ماه اخیر مجموعا بیش از ۲۰۰ دلال ارز و اخلالگر اقتصادی مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شده‌اند. برای تمامی این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و آنان به دادسرا ارجاع شده‌اند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....