تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 20:54
کد خبر : 90804

۵۰ مدل خودرو از طرح قرعه کشی حذف می‌شوند

۵۰ مدل خودرو از طرح قرعه کشی حذف می‌شوند

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت اظهارکرد: تا پایان شهریور تقریبا ۵۰ خودرو یا مدل‌های فروش خودرو، از دایره قرعه کشی خارج می‌شود. وی گفت: آماده‌ایم تا پس از تعیین تکلیف خودروهایی که قرار است عرضه شوند، از ۲۵ خرداد در قالب‌های مختلف فروش، مثل فروش فوق العاده یا پیش فروش و مشارکت، بدون قرعه کشی،

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت اظهارکرد: تا پایان شهریور تقریبا ۵۰ خودرو یا مدل‌های فروش خودرو، از دایره قرعه کشی خارج می‌شود.

وی گفت: آماده‌ایم تا پس از تعیین تکلیف خودروهایی که قرار است عرضه شوند، از ۲۵ خرداد در قالب‌های مختلف فروش، مثل فروش فوق العاده یا پیش فروش و مشارکت، بدون قرعه کشی، اما با سامانه یکپارچه، خودروهایی مانند شاهین، ساینا، ساینا F، کوییک F و کوییک R را از طریق سامانه یکپارچه عرضه کنیم.

زمان دومین مرحله قرعه کشی خودرو اعلام شد

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت اعلام کرد: در پی افزایش تولید خودروهای کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال ۱۴۰۱ به میزان بیشتر از ۲۰۰ درصد در سال گذشته و در پی مباحث مرتبط با اعلام اسامی برندگان نخستین مرحله تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به‌ دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبان که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است(شامل منتخبان اصلی ‌و ذخیره)، خودرو تخصیص داده شود.

منطقی افزود: در خصوص واگذاری خودرو به منتخبان فهرست ذخیره(رزرو) پس از اتمام مهلت ثبت‌نام منتخبان اصلی در روز ۲۵ خرداد؛ اطلاع‌رسانی تکمیلی انجام خواهد شد.

گفتنی است که در پی استقبال هم‌میهمان عزیز از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از ۹۰ درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری؛ روند واگذاری خودرو هم، زمان با افزایش نرخ تولید خودروهای کامل؛ تداوم خواهد یافت و دور بعدی تخصیص نیز در تیرماه انجام می‌شود.

همچنین لازم به یادآوری است در خصوص طرح‌های فروشی که در همین دوره از قرعه‌کشی خارج شده‌اند به زودی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....