تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 14:12
کد خبر : 13059

۳۰۰ فرصت شغلی جدید در شرکت داروسازی دانا ایجاد می‌شود

۳۰۰ فرصت شغلی جدید در شرکت داروسازی دانا ایجاد می‌شود

به گزارش اقتصاددان – مدیرعامل شرکت داروسازی دانا اعلام کرد: با افتتاح طرح‌های جدید برای تولید بیش از ۱۰۰ نوع محصول جدید تولیدات شرکت ۴۰ دردصد افزایش می یابد و برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی می‌شود. احمد خازری اظهار کرد: داروسازی دانا تولیده کننده ماده اولیه آنتی بیوتیک است که سالانه حدود ۱.۵ میلیارد کپسول سافت

به گزارش اقتصاددان – مدیرعامل شرکت داروسازی دانا اعلام کرد: با افتتاح طرح‌های جدید برای تولید بیش از ۱۰۰ نوع محصول جدید تولیدات شرکت ۴۰ دردصد افزایش می یابد و برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

احمد خازری اظهار کرد: داروسازی دانا تولیده کننده ماده اولیه آنتی بیوتیک است که سالانه حدود ۱.۵ میلیارد کپسول سافت ژل و ۷۰ میلیون «ویال» تولید می کند.

وی با اشاره به تولید فارماژلیتان که جدیدترین تولید این شرکت است، از صرفه جویی و خروج ارز از کشور خبر داد و گفت: همچنین زینک پلاس را که قبلا از خارج وارد می شد، هم اکنون در این شرکت تولید می کنیم که دارای بهترین کیفیت و مطابق آخرین استانداردها است.

خازری با اشاره به تولید ۹۷ درصد از داروهای مورد نیاز کشور، اظهار کرد: به خاطر کرونا و تعطیلی گمرک، فعلا صادرات نداریم، ولی تولید داخلی مان هر ماه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال است و پیش بینی می کنیم تا پایان سال فروش مان به بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال برسد.

مدیرعامل شرکت داروسازی دانا با اشاره به طرح های در دست اجرای این شرکت گفت: طرح هایی که دنبال می کنیم هر کدام یک کارخانه است و به زودی با عرضه ۲۰ درصد سهام شرکت در بورس، منابع مالی این طرح ها نیز تامین خواهد شد.

وی تولید انواع سرم، انواع آمپول، شربت و قطره های مکمل، پوکه کپسول و انواع قطره های چشمی تحت لیسانس شرکت آلمانی را از جمله طرح های در دست اجرای شرکت داروسازی دانا اعلام کرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۶ خط تولید با اشتغالزایی ۸۰۰ نفر در این شرکت داروسازی مشغول فعالیت است.

خارزی گفت: شرکت داروسازی دانا سه درصد داروهای بیماران خاص را نیز تولید و تامین می کند.

وی اضافه کرد: اقلام تولیدی این مجموعه دارای استانداردهای کیفیت آلمان، استرالیا و کاناداست.

شرکت داروسازی دانا در سال ۱۳۷۷ مورد بهره برداری قرار گرفته و به عنوان تولیدکننده دارو، آنتی بیوتیک و برخی از تجهیزات مورد نیاز در حوزه پزشکی، جایگاه ویژه ادر صنعت داروی ایران دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....