تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 12:02
کد خبر : 15763

۲ رویکرد مهم در بررسی لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی

۲ رویکرد مهم در بررسی لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی

صالحی، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از مولفه‌هایی که می تواند ارزش سهام را در بازار بورس واقع بینانه‌تر کند، توجه به افزایش عرضه سهام است و این مسئله حتی می تواند حباب‌های موجود را از بین ببرد.   اقتصاددان – مسلم صالحی ، با اشاره به بررسی

صالحی، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از مولفه‌هایی که می تواند ارزش سهام را در بازار بورس واقع بینانه‌تر کند، توجه به افزایش عرضه سهام است و این مسئله حتی می تواند حباب‌های موجود را از بین ببرد.

 

اقتصاددان – مسلم صالحی ، با اشاره به بررسی لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی در مجلس گفت: لایحه افزایش سرمایه شرکتهای بورسی در پی تقاضای بیش از حد مردم برای حضور در بازار بورس تدوین و به مجلس رسید.

وی افزود: همچنین عرضه ناکافی سهام در بازار بورس دلیل دیپری بود که موجب شد تا روند تدوین لایحه افزایش سرمایه شرکتهای بورسی مدنظر قرار گیرد.

صالحی بیان کرد: بنابر این یکی از مولفه‌هایی که می تواند ارزش سهام را واقع بینانه‌ترکند، توجه به افزایش عرضه سهام است و این مسئله حتی می تواند حبابهای موجود را از بین ببرد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس تاکید کرد: افزایش سرمایه شرکتهای بورسی می تواند به توسعه شرکتهای مربوطه آن هم در حوزه های زیر بنایی کمک شایان توجهی کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برخی شرکتهای موجود مشکلات نقدینگی دارند و اجرای این لایحه می تواند مشکلات آنها را مرتفع کند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: لایحه افزایش سرمایه شرکتهای بورسی کمک می کند تا فعالیت‌های بورسی تا حدودی در یک مسیر عقلانی قرار گیرد همچنین تمرکز بر این لایحه می تواند نقدینگی موجود در بورس را هدفمند کند.

وی تاکید کرد: گاهی اوقات ما می بینیم که سهام شرکتها به فروش می رسد اما منابع حاصله به حوزه حل مشکلات شرکتها وارد نمی شود که این مساله باید اصلاح شود. ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....