تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 12:43
کد خبر : 14725

۱۲۰۰ معدن غیر فعال کشور به چرخه تولید باز خواهند گشت

۱۲۰۰ معدن غیر فعال کشور به چرخه تولید باز خواهند گشت

رئیس سازمان زمین شناسی و امور اکتشافات معدنی کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جار یک هزار و ۲۰۰ معدن غیر فعال شناسایی و به چرخه تولید باز خواهند گشت. به گزارش اقتصاددان به نقل از سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، علیرضا شهیدی در جلسه شورای هم خانواده در

رئیس سازمان زمین شناسی و امور اکتشافات معدنی کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جار یک هزار و ۲۰۰ معدن غیر فعال شناسایی و به چرخه تولید باز خواهند گشت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، علیرضا شهیدی در جلسه شورای هم خانواده در استان زنجان، گفت: هم اکنون تمام معادن غیر فعال در سطح کشور شناسایی و رصد می شود.

وی اظهار کرد: این امر در مورد واحدهای تعطیل شده نیز در حال اجراست و کلیه واحدهای تعطیل در سطح کشور رصد و عملیات لازم جهت فعالسازی آن ها صورت می گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: با توجه به جنگ اقتصادی بر علیه کشور، شاهد تغییر روند صادرات کشور هستیم به گونه ای که صادرات مواد معدنی جایگزین نفت می شود.

شهیدی تصریح کرد: کشور به لحاظ معدنی دارای پتانسیل های بسیاری است به طوری که در برخی از مواد معدنی جزو کشورهای مطرح در دنیا به شمار می رود.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم با تقویت بخش معدن و صادرات مواد معدنی زمینه رونق اقتصادی را فراهم آوریم.

 رئیس سازمان زمین شناسی و امور اکتشافات معدنی کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری یک هزار و ۲۰۰ معدن غیر فعال شناسایی و به چرخه تولید باز خواهند گشت. ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....