تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 22:06
کد خبر : 53236

یارانه نقدی تیرماه امشب واریز می شود

یارانه نقدی تیرماه امشب واریز می شود

صد و بیست و پنجمین یارانه نقدی ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه ۲۰تیر) به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز خواهد شد. اقتصاددان؛ هر ماهه دو یارانه ثابت به حساب برخی از سرپرست‌های خانوار واریز می‌شود؛ این دو یارانه عموما دهم و بیستم هر ماه به خانوارها پرداخت شده که یارانه اول، یارانه معیشتی بنزین و یارانه

صد و بیست و پنجمین یارانه نقدی ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه ۲۰تیر) به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز خواهد شد.

اقتصاددان؛ هر ماهه دو یارانه ثابت به حساب برخی از سرپرست‌های خانوار واریز می‌شود؛ این دو یارانه عموما دهم و بیستم هر ماه به خانوارها پرداخت شده که یارانه اول، یارانه معیشتی بنزین و یارانه دوم نیز یارانه نقدی است.

یارانه اول تیر ماه یعنی یارانه معیشتی بنزین، در موعد مقرر پرداخت شد و حال نوبت به پرداخت دومین یارانه رسیده است. مطابق با اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، صد و بیست و پنجمین یارانه نقدی، ساعت ۲۴ فردا شب (یکشنبه ۲۰تیر۱۴۰۰) پرداخت خواهد شد.

از تیر سال گذشته تا به امروز، ۱۲قسط مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا از یارانه ماهانه بیش از ۲۱میلیون خانوار کسر شده است. در این ماه نیز سیزدهمین مرحله آن کسر خواهد شد.

مبلغ این مرحله از یارانه نقدی نیز مانند ماه‌های گذشته ۴۵هزار و ۵۰۰تومان به ازای هر نفر بوده و هیچ تغییری نداشته است؛ البته افزایش مبلغ یارانه نقدی و حذف یارانه ثروتمندان مساله‌ای است که برای مدتی طولانی از آن صحبت می‌شود اما هنوز اتفاقی در این خصوص رخ نداده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....