تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 13:00
کد خبر : 25785

یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی نیاز به ثبت نام دارد؟

یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی نیاز به ثبت نام دارد؟

برای برخی از متقاضیان این سوال مطرح می‌شود که چگونه برای بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی ثبت نام کنند، درحالی که این بسته نیاز به ثبت نام ندارد. با آغاز ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی، بسیاری از متقاضیان برای دریافت این وام اقدام کردند. به گزارش اقتصاددان به نقل از   باشگاه خبرنگاران

برای برخی از متقاضیان این سوال مطرح می‌شود که چگونه برای بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی ثبت نام کنند، درحالی که این بسته نیاز به ثبت نام ندارد.

با آغاز ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی، بسیاری از متقاضیان برای دریافت این وام اقدام کردند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از   باشگاه خبرنگاران جوان  ،  فرآیند دریافت وام یک میلیونی ساده است و متقاضیان با ارسال کد ملی سرپرست خانوار با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است به سرشماره ۶۳۶۹ می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

برای برخی از متقاضیان این سوال مطرح شده است که به غیر از وام یک میلیون تومانی چگونه برای بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی ثبت نام کنند به این دسته از مخاطبان و متقاضیان باید گفت که بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی نیاز به ثبت نام ندارد.

حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در این باره، گفت: متقاضیان بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی توسط وزارت رفاه شناسایی می‌شوند و در اختیار سازمان برنامه و بودجه برای واریز قرار می‌گیرند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....