تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 20:35
کد خبر : 98140

گلچین خبرها:مسدودی برای تلگرام

گلچین خبرها:مسدودی برای تلگرام

روزنامه رسالت: در مذاکرات به جایی رسیده ایم که آمریکا باید دستهای خود را بالا ببرد روزنامه رسالت نوشت: هوشمندی دولت رئیسی در حوزه سیاست خارجی قابل تقدیر است. طی یک سال اخیر در مذاکرات، مواضع آن طرف میز را رصد کرده است. این رصد تا رسیدن به توافق عزتمندانه ، هوشمندانه و عاری از

روزنامه رسالت: در مذاکرات به جایی رسیده ایم که آمریکا باید دستهای خود را بالا ببرد

روزنامه رسالت نوشت:
هوشمندی دولت رئیسی در حوزه سیاست خارجی قابل تقدیر است. طی یک سال اخیر در مذاکرات، مواضع آن طرف میز را رصد کرده است. این رصد تا رسیدن به توافق عزتمندانه ، هوشمندانه و عاری از خسارت ادامه خواهد داشت.

ما از طرح‌های فریب‌آمیزی چون «توافق موقت»، «توافق گام به گام»، «ضرب‌الاجل‌های پی‌درپی» و «پنجره دیپلماسی در حال بسته شدن است» عبور کرده‌ایم.

به نقطه‌ای رسیده‌ایم که باید طرف مقابل دست‌ها را بالا ببرد و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد. این اتفاق ان‌شاءاله به زودی با اتکال به خداوند بزرگ خواهد افتاد. /نواندیش

مسدودی جدید برای تلگرام در ایران؟

برخی از منابع خبری مدعی شده اند که پیامک تلگرام در ایران از سوی اپراتورها مسدود شده است.

به همین خاطر هم این توصیه مطرح شده است که تلگرام خود را نباید پاک کرد، زیرا دیگر امکان دریافت کد فعالسازی از طریق پیامک تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

کاربران به یکدیگر توصیه می کنند که از حساب تلگرامی خود خارج نشوند زیرا امکان ورود مجدد به آن از طریق پیامک وجود نخواهد داشت.

یک راه دیگر هم که از سوی کاربران مورد توصیه قرار گرفته داشتن یک حساب پشتیبان روی یک اپلیکیشن تلگرام جدید است.

هنوز هیچ واکنش یا توضیح رسمی در خصوص ادعای مسدود شدن پیامک تلگرام در ایران مطرح نشده است./ جماران

 بازگشت دلار به کانال ۲۹ هزار تومانی

دلار امروز در بازارهای مختلف نوساناتی داشت. قیمت دلار در صرافی ملی با افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۸۱,۱۷ تومان اعلام شد.
اما دلار در بازار آزاد بر اساس گزارش بعضی کانال‌های تلگرامی، بر خلاف روز گذشته روند کاهشی دارد و به کانال ۲۹ هزار تومان بازگشته است.
دلار توافقی نیز امروز در کانال ۲۸ هزار تومان روند افزایشی دارد و به ۲۸,۵۹۰ تومان رسیده است. قیمت دلار هرات هم کاهشی است و به کانال ۲۹ هزار تومان بازگشته./اقتصادفوری

نماینده مجلس: آقای رئیسی! شاهد حذف سفره‌های مردم هستیم

فارغ از آن جداول و آمارهایی که رسانه‌های دولتی مبنی بر موفقیت عملکرد دولت در تمامی حوزه‌ها ارائه می‌دهند اما آنچه در جامعه دیده می‌شود فشار اقتصادی بر مردم و نارضایتی‌شان از شرایط اقتصادی است. عدم رضایتی که حالا به نمایندگان مجلس نیز رسیده است.

در این راستا، ‌یک عضو فراکسیون زنان مجلس در انتقاد به عملکرد دولت سیزدهم گفته: سفرهای استانی که تمام شد حالا به مشکلات مردم بپردازید.

سمیه محمودی ادامه داده: آقای رئیسی؛ وضعیت بسیار نامناسب معیشتی مردم، شرایط ناپایدار اقتصادی، تورم افسارگسیخته، زخم‌های عمیق باقیمانده بر تن مردم پس از جراحی اقتصادی بدون برنامه‌ریزی، عدم هماهنگی تیم اقتصادی دولت و عدم توانایی برخی مدیران در کنترل و نظارت بر بازار قابل چشم پوشی نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد کوچک و حتی حذف شدن سفره‌های مردم هستیم، افزوده: اقشار متوسط جامعه ضعیف و اقشار مظلوم و ضعیف جامعه در حال نابودی هستند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....