تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 22:52
کد خبر : 7337

کنترل فعالیت اصناف تهران از امروز به جدیت انجام می‌شود

کنترل فعالیت اصناف تهران از امروز به جدیت انجام می‌شود

به گزارش اقتصاددان، عیسی فرهادی معاون استاندار جلسه روز شنبه ستاد کرونا ضمن آرزوی سلامتی برای بیماران و قدردانی از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی گفت: تمام ورودی و خروجی‌ های شهر تهران مسدود است و فقط اجازه تردد به خودروهای پلاک تهران داده می‌ شود. همچنین ضمن جلوگیری از خروج شهروندان به خارج

به گزارش اقتصاددان، عیسی فرهادی معاون استاندار جلسه روز شنبه ستاد کرونا ضمن آرزوی سلامتی برای بیماران و قدردانی از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی گفت: تمام ورودی و خروجی‌ های شهر تهران مسدود است و فقط اجازه تردد به خودروهای پلاک تهران داده می‌ شود.

همچنین ضمن جلوگیری از خروج شهروندان به خارج از شهر، خودروهای پلاک شهرستان نیز اجازه ورود به شهر تهران را نداشته و به شهرشان برگردانده می‌ شوند.

فرماندار تهران اضافه کرد: مراکز مهم و پرتجمع در شهرتهران نظیر بوستان‌ها و پارک‌ها و همچنین فروشگاه‌های بزرگ تعطیل شوند، اما فروشگاه‌هایی که مایحتاج عمومی مردم را ارائه می‌کنند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: از امروز کنترل فعالیت اصناف توسط فرمانداری تهران با جدیت تمام انجام خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برخورد قانونی خواهیم داشت.

براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرماندار تهران ادامه داد: امیدواریم مردم در روزهای آخر تعطیلات نوروز به ویژه در سیزدهم فروردین همچنان پروتکل‌ها را رعایت کرده و با ماندن در خانه‌ها به رفع این بیماری در کشور کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....