تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 - 17:52
کد خبر : 82919

کناره گیری حامد کاشانی از برنامه سحرگاهی تلویزیون

کناره گیری حامد کاشانی از برنامه سحرگاهی تلویزیون

حامد کاشانی با گلایه از بدعهدی‌ها و نامروتی‌هایی که اثرات آن به صداوسیما هم کشیده شده، از حضور در برنامه‌های رسانه ملی استعفا داد. اقتصاددان: حجت‌الاسلام حامد کاشانی، روحانی مشهور و محبوب که در سال‌های گذشته مهمان ثابت برنامه‌های سحر ماه مبارک رمضان تلویزیون بود، و با تشریح مباحث حکمرانی به روش و منش امیرالمومنین(ع)

حامد کاشانی با گلایه از بدعهدی‌ها و نامروتی‌هایی که اثرات آن به صداوسیما هم کشیده شده، از حضور در برنامه‌های رسانه ملی استعفا داد.

اقتصاددان: حجت‌الاسلام حامد کاشانی، روحانی مشهور و محبوب که در سال‌های گذشته مهمان ثابت برنامه‌های سحر ماه مبارک رمضان تلویزیون بود، و با تشریح مباحث حکمرانی به روش و منش امیرالمومنین(ع) مورد استقبال مردم قرار گرفته بود، ساعتی قبل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به سنگ‌اندازی‌هایی که از آن‌ها به «رفتار خلاف مروت مردان در سایه» یاد کرد، از برنامه‌های مناسبتی صداوسیما ویژه ماه مبارک رمضان استعفا داد.

متن استوری حامد کاشانی به این شرح است:

همواره یکی از آرزوهای حقیر بیان فضائل امیرالمومنین علیه السلام بوده است. از چهار سال پیش که در برنامه سحر شبکه سه توفیق بیان این فضایل را داشتم، خود را غرق در کرامت صاحب سفره حضرت رضا علیه السلام می‌دیدم.

این مسیر مشکلات بسیاری داشت که به عشق حضرت ندید می‌گرفتم و عهدشکنی‌ها، فشارها، تغییرات ناگهانی و … را به جان می‌خریدم. در سال‌های اخیر و هربار در روزهای نزدیک به ماه مبارک رمضان، فشارها و تغییراتی تحمیل می‌شد که به‌خاطر شیعیان حضرت دم فرو می‌بستیم.

اما امروز علی‌رغم این‌که حدود ۱۰۰ روز است که به صورت تیمی مشغول کار و تولید محتوای برنامه سحر بودیم، مجددا فشارها و اتفاقاتی رخ داد که بنده را به این نتیجه رساند که با تأسی به سیره امیرالمومنین سلام الله علیه و برای اعلام و اعلان رفتارهای غلط و خلاف مروت مردان سایه و تاثیر تخریبی رفتارهایشان بر همه‌جا از جمله رسانه ملی، با عرض پوزش فراوان از مردم عزیز ایران، از حضور در برنامه‌های سحر رسانه ملی استعفا داده و در عرصه‌های دیگر خدمتگزاری خواهم کرد.

خاک پای محبان امیرالمومنین علیه السلام
حامد کاشانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....