تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 13:27
کد خبر : 31233

همکاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق

همکاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق

کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق آغاز به‌کار کرد چهارمین کمیسیون مشترک اقتصادی توسعه همکاری‌های ایران و عراق، صبح امروز با حضور مدیران عالی‌ رتبه دو کشور و تنی چند از فعالان اقتصادی به مدت دو روز آغاز به‌کار کرد.  بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک در بخش‌های مختلف با توجه به وجوه مشترک جغرافیایی، فرهنگی و

کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق آغاز به‌کار کرد

چهارمین کمیسیون مشترک اقتصادی توسعه همکاری‌های ایران و عراق، صبح امروز با حضور مدیران عالی‌ رتبه دو کشور و تنی چند از فعالان اقتصادی به مدت دو روز آغاز به‌کار کرد.

 بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک در بخش‌های مختلف با توجه به وجوه مشترک جغرافیایی، فرهنگی و مذهبی بین دو کشور از جمله اهداف این کمیسیون است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از وزارت نیرو ، توسعه روابط اقتصادی، بررسی راه‌های توسعه صادرات و همکاری‌های متقابل، ارزیابی بازار طرفین برای بهره‌وری بهینه در زمینه‌های حمل و نقل، انرژی، گردشگری، فعالیت‌های عمرانی و صنایع آب و برق از جمله مواردی است که در تعامل با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و دولتی موجب عمق بخشیدن به همکاری‌های طرفین می‌شود.

این گزارش می‌افزاید، ظرفیت بالای محصولات و خدمات ایرانی در کشور عراق، از جمله پارامترهای مثبت در تعامل با فعالان بخش خصوصی و دولتی به‌شمار می‌آید.

کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و عراق به منظور توسعه همکاری‌های فی مابین در مهر ماه سال جاری تشکیل شد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....