تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 21:38
کد خبر : 87368

کمک معیشتی واریزی از ساعات پایانی امشب قابل برداشت است

کمک معیشتی واریزی از ساعات پایانی امشب قابل برداشت است

ستاد تنظیم بازار در اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه واحدهای صنفی از فردا به‌تدریج مجاز به اعمال قیمت‌های جدید هستند، اعلام کرد: مبلغ کمک معیشتی واریز شده بابت ماه اول، از ساعات پایانی امشب قابل برداشت خواهد بود.  اطلاعیه شماره ۲ ستاد تنظیم بازار منتشر شد که در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی

ستاد تنظیم بازار در اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه واحدهای صنفی از فردا به‌تدریج مجاز به اعمال قیمت‌های جدید هستند، اعلام کرد: مبلغ کمک معیشتی واریز شده بابت ماه اول، از ساعات پایانی امشب قابل برداشت خواهد بود.

 اطلاعیه شماره ۲ ستاد تنظیم بازار منتشر شد که در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی و سخنان ریاست محترم جمهور در گفتگوی زنده و مستقیم با مردم، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی یکایک ملت شریف ایران در زمینه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، با توجه به اقدامات انجام شده و اطمینان از تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم و بررسی‌های کارشناسی در خصوص اصلاح و متناسب سازی قیمت کالاهای مشمول طرح (روغن، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات) بدین‌وسیله اعلام می‌دارد:

بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تصویب ستاد تنظیم بازار، سقف قیمت کالاهای مذکور تعیین و مقرر گردید از طریق اتحادیه‌ها و تشکل‌های مربوطه به واحدهای صنفی ابلاغ و از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۲ به‌تدریج مجاز به اعمال قیمت‌های جدید باشند.

استانداران نسبت به متناسب سازی قیمت کالاها در هر استان و نظارت بر رعایت قیمت‌ها، اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، بار دیگر اعلام می‌گردد یارانه نان و دارو همانند گذشته برای تمامی دهک‌ها و اقشار جامعه برقرار بوده و اقلام مذکور مشمول تغییر قیمت نخواهد شد.

با عنایت به مراتب مذکور در بند یک، مبلغ کمک معیشتیِ واریز شده بابت ماه اول، از ساعات پایانی امشب قابل برداشت خواهد بود.

کلیه افرادی که در این طرح به هر دلیل مشمول دریافت یارانه نشده‌اند، می‌توانند درخواست رسیدگی مجدد وضعیت خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی (http://hemayat.mcls.gov.ir) ثبت نمایند. افرادی که پس از بررسی، درخواست‌هایشان مورد تأیید قرار گیرد، یارانه کمک معیشتی آنها به طور کامل و از ابتدای اجرای طرح محاسبه و پرداخت خواهد شد.

افزایش قیمت سایر کالاها بدون طی فرآیند قانونی ممنوع است و همچنان که در اطلاعیه شماره یک تأکید شد سازمان‌های تعزیرات و حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان مکلف به رصد مستمر بازار و برخورد با هرگونه تخلف می‌باشند. هموطنان گرامی نیز در صورت مشاهده تخلف، مراتب را از طریق سامانه‌های ارتباطات مردمی (شماره‌های ۱۲۴ و ۱۳۵) به نهادهای مذکور اطلاع دهند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....