تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398 - 18:39
کد خبر : 4850

کشف ۵۷میلیارد ریال ارز قاچاق در فرودگاه امام خمینی

کشف ۵۷میلیارد ریال ارز قاچاق در فرودگاه امام خمینی

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، سردار حسن مهری با اعلام خبر مقدار قابل توجهی ارز قاچاق در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعملهای اجرایی مبنی بر جلوگیری از خروج ارز قاچاق از کشور و کمک به اقتصاد داخلی، کارکنان پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، سردار حسن مهری با اعلام خبر مقدار قابل توجهی ارز قاچاق در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعملهای اجرایی مبنی بر جلوگیری از خروج ارز قاچاق از کشور و کمک به اقتصاد داخلی، کارکنان پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) موفق به کشف مقدار قابل توجهی یورو قاچاق شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: عوامل پلیس مستقر در گیتهای بازرسی، هنگام کنترل مسافران، از فردی که مسافر خروجی به مقصد استانبول بود، ۴۰۰ هزار یورو ارز قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: کارشناسان گمرک فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) ارزش ریالی یوروهای کشف شده را ۵۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ارزهای کشف شده بدون هیچگونه مدارک مثبت گمرکی است، فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....