تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 11:15
کد خبر : 80713

کشف ۲ تن بادام قاچاق و غیر مجاز در همدان

کشف ۲ تن بادام قاچاق و غیر مجاز در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق و کشف ۲ هزار کیلو گرم بادام قاچاق و غیرمجاز با ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ “مجتبی محمدی” با اعلام این خبر گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق و کشف ۲ هزار کیلو گرم بادام قاچاق و غیرمجاز با ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “مجتبی محمدی” با اعلام این خبر گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودرو شوتی که در حال تردد بود، مشکوک می شوند.

وی افزود: با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکور متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالاهای موجود در آن مقدار ۲ هزار کیلو گرم بادام قاچاق و غیر مجاز با ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف که دراین خصوص یک نفر دستگیر پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی می باشد.

شناسایی و انهدام باند سارقان اماکن خصوصی ( باغات ) در همدان

جانشین انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند سارقان اماکن خصوصی ( باغات ) در همدان خبر داد.

به دنبال وقوع سرقت های متعدد یاغات در سطح شهرستان همدان و نظر بر مهار اینگونه سرقت ها و نارضایتی شهروندان از این موضوع بلافاصله دستگیری و شناسایی سارق یا سارقین بصورت جدی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله نخست با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و فعال نمودن منابع و مخبرین محلی نهایت امر با همکاری عوامل تجسس کلانتری ۱۱ وعوامل این پلیس ۲ نفر از سارقین حرفه ای و سابقه دار به هویت های معلوم در حین سرقت دستگیری و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ زارعی گفت: سارقان در بازجوئی های اولیه منکر هر گونه سرقتی بودند که سرانجام لب به اعتراف گشودند و به ۶۲ فقره سرقت از باغات اقرار و اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل این پلیس موفق شدند احدی از خریداران اموال مسروقه را نیز دستگیری کلیه اموال مسروقه کشف و به مالباختگان مسترد شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....