تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 11:46
کد خبر : 36598

کشف تخلف در آستانه نوروز

کشف تخلف در آستانه نوروز

کشف نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان تخلف در آستانه نوروز معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) از انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی از بازار شب عید کالاهای اساسی و تشکیل نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان تخلف در نتیجه آن خبر داد. به گزارش اقتصاددان  ، سعید محمدی پور ، اظهار کرد:

کشف نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان تخلف در آستانه نوروز

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) از انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی از بازار شب عید کالاهای اساسی و تشکیل نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان تخلف در نتیجه آن خبر داد.

به گزارش اقتصاددان  ، سعید محمدی پور ، اظهار کرد: از ابتدای طرح بازرسی و نظارت بر اقلام اساسی  ویژه ایام پایانی سال تاکنون ۶۰۴۱ بازرسی از  عرضه کنندگان کالاهای اساسی شامل گوشت قرمز، تخم مرغ ، روغن خوراکی، برنج و لوازم خانگی و قند و شکر انجام گرفته است.

به گفته وی از این تعداد بازرسی، ۳۵۵ پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان تنظیم  و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

محمدی پور با بیان اینکه این طرح از ۱۵ بهمن در راستای پایش و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال آغاز شده، از حضور دستگاه‌های اجرایی و نیز اتاق اصناف، سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس  اقتصادی  و … در این طرح خبر داد.

بیشترین بازرسی در حوزه مرغ و تخم مرغ

همچنین به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت تهران طی دو هفته اخیر بیشترین بازرسی‌های انجام شده  درخصوص عرضه کنندگان مرغ و تخم مرغ با ۱۳۹۷ مورد بازرسی بوده که ۱۳۳ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان کشف و جهت رسیدگی به تعزیرات  حکومتی ارسال شده است.

وی در پایان از مردم خواست درصورت مشاهده تخلفات صنفی مراتب را با سامانه ۱۲۴  گزارش کنند.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....