تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 21:35
کد خبر : 58447

کدام نماد‌های بورسی افزایش سرمایه دارند؟

کدام نماد‌های بورسی افزایش سرمایه دارند؟

افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی نماد فرابورسی سامانه کدال پس از ۶ روز تعطیلی مجددا طی دیروز و امروز میزبان ۱۱ اطلاعیه در خصوص فرآیند افزایش سرمایه برای ۱۱ نماد بورسی و فرابورسی بود، از جمله این نماد‌ها غنوش، برکت، خمحور و چند شرکت دیگر بود. ۱۱ اطلاعیه از شرکت‌های بورسی و فرابورسی در تارنمای کدال منتشر

افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی نماد فرابورسی

سامانه کدال پس از ۶ روز تعطیلی مجددا طی دیروز و امروز میزبان ۱۱ اطلاعیه در خصوص فرآیند افزایش سرمایه برای ۱۱ نماد بورسی و فرابورسی بود، از جمله این نماد‌ها غنوش، برکت، خمحور و چند شرکت دیگر بود.

۱۱ اطلاعیه از شرکت‌های بورسی و فرابورسی در تارنمای کدال منتشر شد که در آن شرکت‌ها تصمیمات خود مبنی بر افزایش سرمایه را به سهامداران اطلاع دادند. برخی از این شرکت ها پس از ارائه گزارش توجیهی هیات‌مدیره به حسابرس قانونی، در انتظار اخذ تاییدیه هستند. همچنین چند اطلاعیه از شرکت ها منتشر شد که بیانگر طی کردن مراحل پایانی این فرآیند توسط این شرکت ها هستند

 

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۸۶ درصدی غنوش

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت نوش مازندران از مبلغ ۳۵۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور بهینه نمودن ساختار سرمایه و کاهش هزینه‌های مالی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۶۸ درصدی خاذین

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه  شرکت سایپا آذین از مبلغ ۲,۶۴۵,۶۹۲,۸۴۶,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۴۵۵,۶۹۲,۸۴۶,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه ۵۰ درصدی ثتران

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۸۲۴۶۴ میلیون ریال، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۲۱۷۵۳۶ میلیون ریال و) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده گکیش

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران- کیش مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ در اجرای ماده ۱۷ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و پیرو افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

کدام نماد‌های بورسی افزایش سرمایه دارند؟ | افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی نماد فرابورسی

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی چافست

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت افست از مبلغ ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور افزایش سرمایه از محل سود انباشته که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۷۵ درصدی کزغال

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت زغال سنگ پروده طبس از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور بهبود ساختار مالی از قبیل سودآوری شرکت و عملیات شرکت که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۳۳ درصدی کخاک

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت صنایع خاک چینی ایران مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور احداث خط پنجم فرآوری کائولن، خط تولید آهک زنده میکرونیزه ویژه بتن هوادار اتوکلاوی و جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در اجرای پروژه خط تولید انواع بلوک و پانل سبک گازی و ملات خشک ارائه گردید.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۷ درصدی برکت

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت گروه دارویی برکت (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۵,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه: جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۴۲ درصدی ولبهمن

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت بهمن لیزینگ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۹۳۶,۸۹۲,۵۴۰,۸۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی واحیا

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی در شرکت احیا ریل ایرانیان که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه خمحور

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه  مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ افزایش سرمایۀ شرکت تولید محور خودرو  از مبلغ ۴۲۰,۷۴۱ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۳۲۵,۴۱۹ میلیون ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۵۹۰۴۶۷۸ میلیون ریال و) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....