تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 15:23
کد خبر : 14795

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۱۹)

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۱۹)

اقتصاددان: در ساعت ۱۰:۱۰ جمع صف‌های خرید به حدود هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید

اقتصاددان: در ساعت ۱۰:۱۰ جمع صف‌های خرید به حدود هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید وپارس، شپنا و وآیند به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک پارسیان ۵۵۳ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش برکت، خگستر و حق تقدم بزاگرس در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف معدنی دماوند (کدما) به نزدیک پنج درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان (۴۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۸۵۰ میلیارد تومان (۶۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

“بانک‌ها و مؤسسات اعتباری” محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه “فرآورده‌های نفتی” قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن هزار و ۶۰ میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه “مواد و محصولات دارویی” با فشار فروش ۳۰۰ میلیارد تومانی همراه است.

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۱۹)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....