تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 20:31
کد خبر : 35226

کدام بانک کارت اعتباری سهام عدالت می‌دهد؟

کدام بانک کارت اعتباری سهام عدالت می‌دهد؟

در حالی که معاون وزیر اقتصاد اعلام کرده که کارت اعتباری سهام عدالت از امروز در دو بانک ملی و تجارت پرداخت می‌شود اما شعب این دو بانک می‌گویند هنوز ابلاغیه‌ای دریافت نکرده‌اند و از این موضوع بی‌اطلاع هستند.     به گزارش اقتصاددان،   قرار بود از هفته گذشته کارت اعتباری سهام عدالت در دسترس

در حالی که معاون وزیر اقتصاد اعلام کرده که کارت اعتباری سهام عدالت از امروز در دو بانک ملی و تجارت پرداخت می‌شود اما شعب این دو بانک می‌گویند هنوز ابلاغیه‌ای دریافت نکرده‌اند و از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

    به گزارش اقتصاددان،   قرار بود از هفته گذشته کارت اعتباری سهام عدالت در دسترس صاحبان این سهام قرار گیرد اما این وعده اجرایی نشد. عباس معمار نژاد، معاون وزیر اقتصاد در این خصوص گفته است: «امروز دو بانک ملی و تجارت به صورت الکترونیکی به سهامداران عدالت کارت اعتباری ارایه می‌دهند.»

اپراتورهای شعب این دو بانک می‌گویند که هنوز ابلاغیه‌ای برای شروع فرایند اعطای کارت اعتباری سهام عدالت دریافت نکرده‌اند.

واحد پشتیبانی کارت اعتباری بانک ملی نیز گفت که هنوز اطلاعی از این موضوع ندارد و بهتر است که سهامداران مراجعه حضوری داشته باشند. این در حالی است که معاون وزیر گفته برای دریافت این کارت نیاز به مراجعه حضوری نیست و درخواست به صورت الکترونیکی به همراه مدارک ارسال می‌شود و تا سه روز دیگر کارت برای سهامداران صادر خواهد شد.

در سامانه بانک ملی اطلاعیه‌ای برای کارت اعتباری سهام عدالت آمده که به نظر می‌رسد قدیمی است. این در حالی است که ۴۰ درصد از سهامداران(۲۰ میلیون نفر) جزو مشتریان بانک ملی هستند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....