تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 16:14
کد خبر : 41034

کتاب رمز و راز موفقیت در رقابت‌های انتخاباتی

کتاب رمز و راز موفقیت در رقابت‌های انتخاباتی

درمورد کتاب رمز و راز موفقیت در رقابت های انتخاباتی اثر دکتر رضا واعظی اقتصاددان: در مورد مدیریت مبارزات انتخاباتی و چگونگی انجام تبلیغات، مباحث بسیاری صورت گرفته و در دنیا ادبیات گسترده‌ای دارد. اینکه چگونه می توان در میان خیل عظیمی از رقبا معادله انتخابات را با موفقیت پشت سر گذاشت و در شرایط

درمورد کتاب
رمز و راز موفقیت در رقابت های انتخاباتی
اثر دکتر رضا واعظی
اقتصاددان: در مورد مدیریت مبارزات انتخاباتی و چگونگی انجام تبلیغات، مباحث بسیاری صورت گرفته و در دنیا ادبیات گسترده‌ای دارد. اینکه چگونه می توان در میان خیل عظیمی از رقبا معادله انتخابات را با موفقیت پشت سر گذاشت و در شرایط دشوار و رقابت بسیار سخت و پیچیده انتخاباتی، افکار عمومی را متقاعد کرد تا در فرآیند انتخاب به نامزد و یا جریان سیاسی مورد نظر رای دهند، بسیار امر پیچیده¬ای است و نیازمند برنامه ریزی دقیق و حساب شده؛ خصوصا اینکه شیوه های ارتباط با افکارعمومی گسترده و متفاوت است و جامعه با انبوهی از اخبار و داده های رسانه¬ها مواجهند و کار برای قضاوت و انتخاب سخت شده است. چگونگی شناخت شرایط و موقعیت های مختلف، درست تشخیص دادن مسائل برای برقراری ارتباطی محکم تا پای صندوق رای، بسیار مهم و حیاتی است.
کلیدی¬ترین شیوه های ارتباط با رای دهندگان، شناسایی رای دهندگان هدف، چگونگی شناخت ناخودآگاه مردم و نحوه برقراری ارتباط با ناخودآگاه رای دهندگان، نحوه مدیریت ستاد، نیروی انسانی و هزینه ها، شناخت زبان سخن گفتن با مردم و اینکه چگونه می توان آنها را راضی کرد تا در طول دوره انتخابات با نامزد و یا نامزدهای مورد نظر همراه باشند، از جمله پرسش های اساسی است که دکتر رضا واعظی عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما در کتاب”رمز وراز موفقیت در رقابت های انتخاباتی” به آنها پاسخ داده است.
جهت خرید فایل PDF کتاب روی لینک زیر کلیک کنید
https://idpay.ir/armaghanhayat/file/195839
جهت خرید نسخه چاپی، تماس بگیرید
📱 ۰۹۳۵۷۳۰۶۶۱۵
نکته مهم: تکثیر نسخه دانلود شده شرعا و قانونا جایز نمی باشد.
موسسه رسانه‌ی دین‌گستر ماندگار
انتشارات ارمغان حیات

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

saara دوشنبه , ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

سایت خیلی خوبی دارید
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....