تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 13:56
کد خبر : 15190

کارگزاری‌ها صلاحیت تشخیص زمان فروش سهام عدالت را ندارند

کارگزاری‌ها صلاحیت تشخیص زمان فروش سهام عدالت را ندارند

اقتصاددان: گویا عمده فروش‌های سهام عدالت و رنج منفی هفته گذشته در بازار بورس کار یک کارگزاری بانکی بوده است، آیا سازمان بورس نمی‌خواهد بر رفتار این کارگزاری خاص که همیشه در مواقع حساسی با رنج منفی سهام عدالت را عرضه می‌کند نظارت داشته باشد؟ تا کی باید شاهد حیف و میل شدن دارایی مردم

اقتصاددان: گویا عمده فروش‌های سهام عدالت و رنج منفی هفته گذشته در بازار بورس کار یک کارگزاری بانکی بوده است، آیا سازمان بورس نمی‌خواهد بر رفتار این کارگزاری خاص که همیشه در مواقع حساسی با رنج منفی سهام عدالت را عرضه می‌کند نظارت داشته باشد؟ تا کی باید شاهد حیف و میل شدن دارایی مردم و به هم ریختن بازار باشیم؟

این اولین بار نیست که این کارگزاری با همین روش سهام عدالت را رنج منفی می‌کشد و می‌فروشد.

از رئیس جمهور و سازمان خصوصی‌سازی خواهشمندیم سهام عدالت را به پرتفوی مردم اضافه کنند تا خودشان تصمیم بگیرند چه زمانی آن را بفروشند. منبع فارس من

فارس من سامانه تعاملی خبرگزاری فارس است که مخاطبان می‌توانند سوژه‌ موردنظر را به ثبت برسانند تا خبرنگاران فارس آن را پیگیری کنند.

سوژه های مورد نظر مخاطبان به سادگی ثبت و در معرض حمایت دیگران قرار می گیرند و در مقابل کاربران هم می‌توانند به سوژه‌ها رای موردنظرشان را ارائه کنند.

و اما در ادامه هیجانات میان دو وزرات خانه بر سر عرضه دارا دوم که منجر به قرمز پوش شدن تالار بورس شد و اهالی این بازار را به نگرانی وا داشت، این بار سهام عدالت ملت که از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن با هدف حمایت از خانواره ها کم درآمد واگذار شد. بنا بر اطلاع رسانی های صورت گرفته با عرضه شدید کارگزاری ها آن هم در کف قیمتی، بار دیگر به اعتماد اهالی بورس لطمه زدند. و از آب گل آلود ماهی گرفتند.

این درحالیست که کارگزاری ها به جایی هم پاسخگو نیستند.

و اینک سرمایه گذاران بازار بورس از طریق سامانه فارس من با ۲ میلیون کاربر اقدام به خواسته خود نمودند.

مطالبات پرامضا در این سامانه تاکنون به صورت مستقیم از رییس‌جمهور، رییس‌مجلس، سخنگویان قوای قصاییه و مجریه، وزرا و نمایندگان مجلس، توسط خبرنگاران فارس پیگیری شده است.

رکورد بیشترین امضای یک مطالبه مردمی در فارس من به بیش از ۸۵ هزار امضا رسیده است.

گوشه از سخنان رهبر معظم انقلاب:

رهبر معظم انقلاب ضمن تاکید بر لزوم ثبات سیاستهای مالی و پولی به استفاده از کالاهای داخلی، حضور در سرمایه گذاری های مولد همچون تعاونی ها و بورس و ترویج فرهنگ کار جهادی و تعاون توصیه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....