تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 9:45
کد خبر : 84261

کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری ۲۴ فروردین منتشر می‌شود

کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری ۲۴ فروردین منتشر می‌شود

سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای از انتشار کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری در روز چهارشنبه ۲۴ فروردین خبر داد. اقتصاددان: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است. داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه

سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای از انتشار کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری در روز چهارشنبه ۲۴ فروردین خبر داد.

اقتصاددان: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.

آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، باید از روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ تا روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ برای ثبت کد رشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کد رشته محل در صورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام کنند. سپس کد رشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کد رشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب کرده و پس از آن برای ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

(دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از روز چهار‌شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.)

اسامی معرفی‌شدگان دارای حد نصاب برای شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

۱- داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند‌

۲- داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کد رشته‌های امتحانی مربوط به دانشگاه های امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیر روزانه شده‌اند، در صورت تمایل و دارابودن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کد رشته محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه فقط دانشگاه‌های ذی ربط را نیز انتخاب کنند و در سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منحصراً مجاز به انتخاب رشته از دوره‌های مجاز و براساس رشته امتحانی خود هستند.

داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را از روز چهار‌شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ تا روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ با بخش سیستم پاسخگویی این سازمان به نشانی: https://request.sanjesh.org و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....