تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401 - 18:03
کد خبر : 105632

چین به موتوری برای کسب و کار جهانی شرکت های خارجی تبدیل می شود

چین به موتوری برای کسب و کار جهانی شرکت های خارجی تبدیل می شود

سون با استناد به گزارشی در مورد محیط تجاری چین برای سرمایه گذاران خارجی در سه ماهه سوم گفت که اکثریت قریب به اتفاق شرکت های دارای سرمایه خارجی به چشم انداز توسعه بلندمدت در چین اعتماد دارند و ارزیابی بالایی از به دست آوردن مکان های تجاری، دسترسی به بازار و شاخص های پرداخت

سون با استناد به گزارشی در مورد محیط تجاری چین برای سرمایه گذاران خارجی در سه ماهه سوم گفت که اکثریت قریب به اتفاق شرکت های دارای سرمایه خارجی به چشم انداز توسعه بلندمدت در چین اعتماد دارند و ارزیابی بالایی از به دست آوردن مکان های تجاری، دسترسی به بازار و شاخص های پرداخت مالیات دارند.

بر اساس این گزارش، در سه ماهه سوم، درصد شرکت‌های خارجی که از نظر اخذ محل کسب و کار ، دسترسی به بازار و پرداخت مالیات گزینه «نسبتاً راضی» و بالاتر را انتخاب کرده اند به ترتیب ۹۵٫۳۳، ۸۹٫۹۴ و ۸۸٫۷۱ درصد بوده است.

بهبود مستمر محیط کسب و کار چین تضمینی قوی و انگیزه ای پایدار برای شرکت های خارجی است تا در بازار چین ریشه بدوانند.

میزان رضایت شرکت های خارجی از دسترسی به بازار، ارتقای رقابت در بازار، دسترسی به اماکن تجاری و خدمات مالی به ترتیب ۱٫۹۹، ۱٫۸۴، ۱٫۵۲ و ۱٫۴۳ درصد نسبت به سه ماهه دوم افزایش یافته است.

سان گفت همانطور که از میزان و ساختار سرمایه گذاری خارجی و همچنین مشارکت شرکت های خارجی در توسعه اقتصادی چین مشخص است، محیط تجاری چین جذابیت قوی خود را نشان داده است.

وزارت بازرگانی چین روز پنجشنبه اعلام کرد، استفاده واقعی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی در سرزمین اصلی چین نسبت به سال قبل ۱۵٫۶ درصد افزایش یافته و به بیش از ۱ تریلیون یوآن (۱۳۸٫۸۱ میلیارد دلار) در ۹ ماهه اول سال ۲۰۲۲ رسیده است. استفاده واقعی این کشور از سرمایه خارجی ۱۸٫۹ درصد بر حسب دلار آمریکا رشد داشته است.

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....