تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 - 9:40
کد خبر : 13498

چگونه مطالب متنی در سایت قرار دهیم

چگونه مطالب متنی در سایت قرار دهیم

اقتصاددان : در وردپرس قرار دادن مطالب در سایت بسیار ساده تر از آنچه شما تصور می نمایید، می باشد. در این بخش با نحوه درج مطالب در صفحات سایت بیشتر آشنا خواهیم شد. جهت این کار همانند تصویر زیر، وارد قسمت مدیریت سایت خود شده ، و از منوی سمت چپ گزینه “نوشته ها” و سپس

اقتصاددان : در وردپرس قرار دادن مطالب در سایت بسیار ساده تر از آنچه شما تصور می نمایید، می باشد. در این بخش با نحوه درج مطالب در صفحات سایت بیشتر آشنا خواهیم شد.

جهت این کار همانند تصویر زیر، وارد قسمت مدیریت سایت خود شده ، و از منوی سمت چپ گزینه “نوشته ها” و سپس از زیر منو ها “همه ی نوشته ها” را انتخاب نمایید.

WP%20content 01%281%29 اقتصاددان نوشته

در صفحه باز شده، می توانید مطالبی را که از قبل وارد نموده اید، مشاهده و مدیریت نموده و نیز با کلیک بر “افزودن نوشته “، مطالب جدید درج نمایید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید نام نویسنده، دسته مربوطه، برچسب ها، تعداد نظرات و تاریخ آخرین تغییرات مربوط به هر نوشته نیز در این صفحه نمایش داده می شود.

WP%20content 02%281%29 اقتصاددان نوشته

جهت افزودن نوشته جدید، روی گزینه “افزودن نوشته” در بالای صفحه کلیک نمایید:

WP%20content 03%281%29 اقتصاددان نوشته

در صفحه جدید می توانید در قسمت “نوشته تازه” عنوان را وارد نموده و در کادر پایین متن مورد نظر را وارد نمایید.

WP%20content 04%281%29 اقتصاددان نوشته

همچنین از نوار ابزار می توانید نسبت به ویرایش، تغییر سایز نوشته، ایجاد لینک، رنگی نمودن قسمت های خاص مطلب و… استفاده نمایید.

WP%20content 05%281%29 اقتصاددان نوشته

جهت قرار دادن تصویر در متن، شما می توانید روی گزینه “افزودن پرونده چند رسانه ای” کلیک نمایید:

WP%20content 06%281%29 اقتصاددان نوشته

در صفحه باز شده، در صورتی که قبلا تصاویر را آپلود نموده باشید، می توانید از قسمت “کتابخانه پرونده های چندرسانه ای”، تصویر مربوطه را انتخاب وبا و کلیک بر روی “گذاشتن در نوشته” آن را در متن درج نمایید.

WP%20content 07%281%29 اقتصاددان نوشته

در غیر این صورت در قسمت “بارگذاری پرونده ها”، فایل های تصویری خود را با کشیدن تصویر به این صفحه در سایت بارگذاری نمایید. همچنین با انتخاب گزینه “گزینش پرونده ها”، می توانید فایل ها را از مسیر مربوطه در کامپیوتر خود انتخاب و آپلود نمایید.

WP%20content 08%281%29 اقتصاددان نوشته

پس از آماده شدن مطالب مورد نظر، از سمت چپ صفحه در کادر “انتشار”، می توانید نسبت به ذخیره پیش نویس و یا انتشار مطالب در سایت اقدام نمایید. توجه داشته باشید که مطالب تنها در صورتی که گزینه “انتشار” را انتخاب نمایید، در سایت نمایش داده خواهند شد.

همچنین با استفاده از گزینه “پیش نمایش” ، امکان نمایش مطالب در سایت بدون انتشار آن فراهم می شود.

WP%20content 09%281%29 اقتصاددان نوشته

در کادر “دسته ها“، امکان دسته بندی مطالب فراهم می شود. شما می توانید دسته بندی های مختلفی را در سایت ایجاد نموده و در هر دسته، مطالب مرتبط را قرار دهید. این عمل علاوه بر نظم دهی به محتویات سایت، باعث جستجوی راحت مطالب توسط کاربران شده و همچنین باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در موتور های جستجو گوگل می گردد.

همچنین با انتخاب “+ افزودن دسته تازه”، امکان تعریف دسته جدید فراهم می شود.

WP%20content 10%281%29 اقتصاددان نوشته

در کادر “برچسب ها“، امکان تعریف نمودن عبارات کلیدی مرتبط با متن می باشد؛ بدین صورت که عبارات مورد نظر را تایپ نموده و پس از وارد نمودن هر عبارت روی گزینه “افزودن” کلیک نمایید.

توجه نمایید تعداد عبارات وارد شده محدودیتی نداشته و این بخش نیز باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در موتور های جستجو گوگل می گردد.

WP%20content 11%281%29 اقتصاددان نوشته

جهت اطلاعات بیشتر به سازمان هاست و اطلاعات زیر مراجعه فرمایید:

 چگونه از طریق سایت به مشتریان ایمیل ارسال کنیمبه منظور فعالسازی ارسال ایمیل از طریق وردپرس پیشنهاد می شود از افزونه WP Mail SMTP استفاده…

 چگونه به قسمت مدیریت سایت وارد شویمدر وردپرس امکان مدیریت بخش های مختلف بسیار ساده بوده و به راحتی از طریق پنل مدیریت، امکان پذیر…

 چگونه برای مطالب یک یا چند تصویر بگذاریمجهت آپلود عکس در نوشته ها دو راه وجود دارد که با توجه به سلیقه و میل خود میتوانید یکی از آنها را…

 چگونه امکانات و قابلیت های دیگری به سایت بیفزاییمبسط امکانات و قابلیت ها در وردپرس از طریق نصب افزونه ها/پلاگین ها صورت می گیرد. در حالت کلی امکان…

 چگونه بخش نظرات / پاسخ و پرسش ها را مدیریت نماییمیکی از ویژگی های وبسایت ها وجود راههای ارتباطی با بازدیدکنندگان وبسایت ها میباشد که یکی از ساده…

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....