تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 22:36
کد خبر : 55204

چه کسی شانس بیشتری برای شهردار شدن تهران را دارد؟

چه کسی شانس بیشتری برای شهردار شدن تهران را دارد؟

۱۱ نفر کاندید برای تصدی صندلی شهردار تهران وجود دارد بررسی صلاحیت این ۱۲تن از روز شنبه آغاز می‌شود اما در این بین ۴ نفر شانس بیشتری برای تصدی این مقام دارند.  بنابر اعلام مهدی چمران، عضو منتخب شورای شهر تهران از روز شنبه هفته آینده بررسی برنامه‌های گزینه‌ها و کاندیداهای تصدی شهرداری تهران با

۱۱ نفر کاندید برای تصدی صندلی شهردار تهران وجود دارد بررسی صلاحیت این ۱۲تن از روز شنبه آغاز می‌شود اما در این بین ۴ نفر شانس بیشتری برای تصدی این مقام دارند.

 بنابر اعلام مهدی چمران، عضو منتخب شورای شهر تهران از روز شنبه هفته آینده بررسی برنامه‌های گزینه‌ها و کاندیداهای تصدی شهرداری تهران با حضور منتخبین شورای شهر تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم ،  بر همین اساس قرار است از بین ۱۲ گزینه شامل اسماعیل احمدی مقدم، معصومه آباد،  اولیا درویش ، جمال آبرومند، مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، مازیار حسینی، هابیل درویش، علیرضا زاکانی، عباس علی‌آبادی، رستم قاسمی و علی نیکزاد، شهردار جدید پایتخت انتخاب شود.

همانگونه که چمران تأکید داشته است شهردار تهران خارج از گزینه‌های اشاره شده نخواهد بود و قطعا یکی از ۱۲نفر اشاره شده شهردار پایتخت خواهد شد همچنین در روزهای گذشته برخی از گزینه‌ها و کاندیداهای تصدی شهرداری تهران برنامه‌های خود را در اختیار منتخبین قرار داده‌اند.

در این بین گمانه‌زنی‌های بسیاری در رابطه با شهردار جدید تهران شده است اگر چه مهدی چمران هر گونه رای‌گیری در این زمینه را رد کرده است اما به نظر می‌رسد شانس برخی از این افراد برای رسیدن به مرحله بعدی فرایند انتخاب شهردار جدید تهران بیشتر است.

در این بین باید به اسامی از جمله مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، اولیا درویش ، علیرضا زاکانی و مازیار حسینی اشاره کرد و احتمالا شهردار پایتخت از بین این گزینه‌ها انتخاب خواهد شد.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....