تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 20:41
کد خبر : 112060

چه کسانی مسوول بحران برق و گاز و آلودگی هوا هستند

چه کسانی مسوول بحران برق و گاز و آلودگی هوا هستند

تعجب نکنید در این یادداشت می خواهم اعلام کنم وزارت نفت و اداره گاز و دولت تنها مسوول بحران برق و گاز و قطعی گاز در بخشهایی از کشور نیستند…فقط به انها انتقاد نکنید… کمی هم آنها را درک کنید.مطلع باشید مشکل جای دیگری است … عوامل اصلی را بشناسید …ریشه ها را بدانید ..سطحی

تعجب نکنید در این یادداشت می خواهم اعلام کنم وزارت نفت و اداره گاز و دولت تنها مسوول بحران برق و گاز و قطعی گاز در بخشهایی از کشور نیستند…فقط به انها انتقاد نکنید… کمی هم آنها را درک کنید.مطلع باشید مشکل جای دیگری است … عوامل اصلی را بشناسید …ریشه ها را بدانید ..سطحی نگر نباشید …مدیران اجرایی و متخصصین عزیز کشورمان نمی توانند و امکان بیان واقعیات را ندارند….عوامل و مسببان واقعی این بحران ها پشت این مدیران پنهان شده اند . مسببانی که عامل  بحران های پیشین و کمبود برق و افزایش دلار و تورم و الودگی هوا …و بحران های بعدی هم هستند.

به نظر اغلب متخصصین اقتصادی غیر ازمشکلات مدیریتی و مسایل مربوط به فرهنگ مصرف عمومی و نرخ نامتناسب انرژی در ایران؛
علت اصلی این بحران ها عدم سرمایه گذاری خارجی و فقدان تامین نقدینگی های کلان مالی در زیر ساخت های اساسی کشور است. صنعت برق و گازو صنایع نفت و پتروشیمی ازجمله صنایعی هستند که دایم در حال تغییر و تحول بوده و به روزامدی نیاز دارد…اما تحریم ها و سیاست خارجی شعار زده عملا امکان همکاری های بین المللی را از بین برده است و اثرات عقب ماندگی این صنایع کم کم در زندگی مردم خود نمایی می کند.

بنابر این عامل قطعی گاز کسانی هستند که در تریبون های عمومی بدون کمترین دانش و سواد کافی علیه جهان شعار می دهند و چهره خشنی از کشور می سازند و هزینه افاضات آنها را مردم مظلوم ایران بویژه طبقات مستضعف می دهند.

عامل قطعی گازو برق جوانک های گوش به فرمانی هستند که به سفارتخانه ها حمله می کنند و با رفتارهای ایذایی تحت پوشش انقلابی گری چهره زشتی از مردم ایران  ارایه می دهند.

عامل قطعی گاز و برق؛  مخالفین  برجام بودند که اجازه ندادند دو سال مردم نفس راحت بکشند و با اقدامات تخریبی خود زمینه ساز بدعهدی ترامپ و افزایش ۴۰۰ درصدی دلار در چهار سال شدند.

عامل قطعی گاز و برق آقایانی مثل سعید جلیلی هستند که با تحلیل های بی مبنا و بی سند مدعی هستند توافق هسته ای و تنش زدایی  به ضرر اقتصاد ایران است و نفعی برای کشور نداشته و بهبود روابط‌ با قدرتهای جهانی هیچ اثری بر معیشت مردم ندارد و انقدر این استدلالشان ضعیف است که حاضر به گفتگوی کارشناسی با خبرگان و نخبگان دانشگاهی در رسانه ها هم نیستند.

عامل قطعی گاز و برق روزنامه و رسانه های هستند که با تحریف واقعیات ؛ شبانه روز برای  تخریب روابط خارجی کشور و بهبود مناسبات بین المللی لجن پراکنی می کنند و از جهان بیرونی  تصویری هیولا مانند ساختند.

عامل قطعی گاز کسانی هستند که با محدود کردن فضای مجازی همه فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار را به اینده کشور نا امید می کنند و مردم را ازحداقل ارتباطات رسانه ای  محروم کردند .

عامل قطعی گاز انزوا طلبانی هستند که شیفته  انزوا و تحریم و دوری از جهان و شناخت دیگر فرهنگها و ملت‌ها هستند و دچار توهم خود جهان پنداری هستند و تصور می کنند می توان در جهان امروز بدون تعامل با جهان پیشرفت کرد

فهرست مسببین و عوامل قطعی گاز ادامه طولانی است و  ادامه دارد …اما به تذکر این نکته کفایت می کنم که با ادامه چنین وضعی منتظر بحرانهای بعدی در تمشیت امور عمومی و تامین نیازهای اساسی کشور باشید  مگر انکه سیاست و تدبیر و راهبرد دیگری حاکم شود که مورد تاکید عقلا و صاحب نظران  و متضمن تامین منافع ملی باشد..هر چند مورد خشم و نارضایتی گنجشک مغزهایی شود که هیچ فهم و درک و دانشی از جهان و مناسبات جهانی و الزامات حکمرانی در دنیای نو ندارند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....