تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 15:16
کد خبر : 3430

چشم های شما هم چای می‌خورند؟!

چشم های شما هم چای می‌خورند؟!

چشم های شما هم چای می‌خورند؟! چشم های شما هم چای می‌خورند! تعجب نکنید؛ همین یک فنجان چای ساده می‌تواند بسیاری از بیماری های چشم شما را درمان کند؛ با مجله دلتا همراه باشید. چای دوست چشم های شما است. خواص چای کیسه ای را می‎دانید؟ چای کیسه ای بسیاری از بیماری های مربوط به

چشم های شما هم چای می‌خورند؟!

چشم های شما هم چای می‌خورند! تعجب نکنید؛ همین یک فنجان چای ساده می‌تواند بسیاری از بیماری های چشم شما را درمان کند؛ با مجله دلتا همراه باشید.
خواص چای

چای دوست چشم های شما است. خواص چای کیسه ای را می‎دانید؟ چای کیسه ای بسیاری از بیماری های مربوط به چشم را درمان می‌کند؟ فرقی نمی‌کند که از کدام نوع چای استفاده می‌کنید؛ چای سبز ، سیاه، بابونه و … فقط چیزی که اهمیت دارد این است که برای یک بار هم که شده چشم های خود را مهمان زیبایی آن هم به سبک چای کنید؛ با مجله دلتا همراه باشید.

انواع چای

چای ؛ آنتی اکسیدان طبیعی چشم

درباره خواص چای کیسه ای یا انواع دیگر آن چه می‎دانید؟ چای با انواع مختلفی که دارد، می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد البته از مضرات نوشیدن زیاد قهوه و چای با کافئین فراوانش که بگذریم؛ چای سبز، چای سیاه یا حتی چای ترش و سفید می‌تواند چشم های شما را در برابر انواع بیماری ها بیمه کند.

خواص چای کیسه ای

درمان بیماری چشم با چای سبز و سیاه

چای سبز و سیاه حاوی پلی فنول، کافئین و مواد معدنی است. این مواد آنتی اکسیدان طبیعی و فراوانی دارند که علاوه بر مقابله با رادیکال های آزاد، التهاب چشم ها را کم و با بیماری های مربوط به آن مبارزه می‌کنند.

درمان عفونت چشم با چای بابونه

عفونت های چشمی را با چای بابونه درمان کنید؛ انسداد مجاری اشک، ورم ملتحمه و بسیاری دیگر از بیماری ها فقط یک فنجان چای بابونه نیاز دارد؛ فلانوئید های موجود در این ماده التهاب چشم ها را کم می‌کند.

چای کالندولا

این چای به گل همیشه بهار معروف است و می‌تواند تورم چشم ها را کم کند؛ اگر به سلامت چشم های خود اهمیت می‌دهید، مصرف این چای را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

خواص چای

خواص چای کیسه ای ؛ کمپرس سرد

همانطور که گفتیم، چای کیسه ای می‌تواند درمان‌کننده التهاب چشم و بسیاری از بیماری های مربوط به آن باشد. از خواص چای کیسه ای چه می‌دانید؟ اصلا تا به حال از ماسک چای استفاده کرده‌اید؟ چای با چشم های شما چه می‌کند؟ با ما همراه باشید.

ماسک چای ؛ خداحافظی با حلقه های سیاه دور چشم

شاید یکی از درمان های طبیعی و خانگی برای رفع کبودی زیر چشم ها استفاده از خیار و ماسک آن باشد، اما بهتر است بدانید که در این مورد فقط حلقه های خیار کارگشا نیست! رگ های خونی گشاد‌ شده زیر چشم ها ممکن است در شکل‌گیری حلقه های تیره دور آن نقش داشته باشند. البته جای نگرانی نیست؛ چون قرار دادن یک چای کیسه ای سرد روی این ناحیه می‌تواند انقباض رگ ها را کم کند.

کاهش پف زیر چشم

کمپرس سرد چای کیسه ای به کاهش پف یا التهاب خفیف زیر چشم ها کمک می‌کند؛ کافی است که خودتان یک بار امتحان کنید.

درمان چشم صورتی

چشم صورتی؟! بله درست شنیدید. چشم صورتی یا ورم ملتحمه زمانی رخ می‌دهد که غشا های مخاطی ملتهب و متورم شوند که البته یک کمپرس سرد از چای کیسه ای حلال این مشکل چشمی است.

کاهش قرمزی چشم

با تحریک رگ های خونی زیر سطح چشم، فشار زیادی به رگ ها می‌آید که همین امر باعث التهاب بیشتر و سرخ شدن چشم ها می‌شود، برای درمان این حالت و کاهش التهاب از چای کیسه ای استفاده کنید.

بهبود جراحت چشمی

تا به حال برای شما پیش آمده است که در اثر ضربه توپ یا جسم تیز، خون لختگی جزئی در چشم ها ایجاد شود؟ این جراحت های جزئی با چای قابل درمان هستند؛ برای این منظور، کمپرس سرد چای را به مدت ۱۵ دقیقه روی ناحیه ملتهب قرار دهید و پس از آن چشم های خود را با شامپو بچه بشویید.

خواص چای برای چشم

کمپرس گرم چای کیسه ای با چشم ها چه می‌کند؟

اگر از انواع مختلف چای به صورت کمپرس گرم استفاده می‌کنید؛ قطعا می‌توانید با این بیماری ها خداحافظی کنید.

تسکین بلفاریت چشم

بلفاریت یک التهاب پلکی است که به دلیل باکتری های عفونی، شوره سر یا مشکلات غدد چربی پلک ها ایجاد می‌شود. کمپرس چای و گذاشتن آن روی چشم ها به مدت یک دقیقه باعث شل شدن پوسته های مژه می‌شود که همین مسئله از مسدود شدن غدد چربی چشم جلوگیری می‌کند.

درمان گل مژه و شالازیون با کمپرس چای

گل مژه مهمان ناخوانده چشم است؛ یک توده قرمز و دردناک که معمولا به واسطه عفونت زیر پلک ایجاد می‌شود. اگر می‌خواهید گل مژه شما به راحتی تخلیه شود، باید از کمپرس های گرم مثل حوله داغ یا چای استفاده کنید. قرار دادن  ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کمپرس گرم چای روی گل مژه باعث تخلیه عفونت و چرک آن می‎شود.

همچنین انسداد یک غده چربی باعث بروز شالازیون در چشم می‌شود. استفاده از کمپرس چای کیسه ای به میزان چهار تا شش بار در روز باعث رفع این گونه انسداد های چشمی خواهد شد.

درمان خشکی چشم با چای

خشکی چشم معمولا در فصل سرد سال به سراغ چشم ها می‌آید؛ چرا اینقدر اشک مصنوعی استفاده می‌کنید؟ برای یک بار هم که شده از این کمپرس استفاده کنید. اگر اشک چشم شما به میزان کم تولید یا تبخیر شود، قطعا این بیماری به سراغ شما خواهد آمد؛ در این مواقع، چای کیسه ای را امتحان کنید.

نظر شما درباره انواع چای و تأثیر آن ها بر سلامت چشم چیست؟ تجربه های خود را با ما به اشتراک بگذارید؛ منتظر نظرات شما هستیم.منبع خبر انلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....