تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مهر 1399 - 21:14
کد خبر : 20344

چرا کارگزاری بانک ملی سهام عدالت را نمی‌فروشد؟

چرا کارگزاری بانک ملی سهام عدالت را نمی‌فروشد؟

«خریداری وجود ندارد!» به گفته رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی، ۹۷۰ میلیارد تومان سهام عدالت در این کارگزاری برای فروش گذاشته شده اما متاسفانه خریداری وجود ندارد. کارگزاری بانک ملی چند هفته پیش اعلام کرد حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از سهام عدالت فروخته شده و طی چند روز آینده پول آن واریز می‌شود. اما

«خریداری وجود ندارد!»

به گفته رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی، ۹۷۰ میلیارد تومان سهام عدالت در این کارگزاری برای فروش گذاشته شده اما متاسفانه خریداری وجود ندارد.

کارگزاری بانک ملی چند هفته پیش اعلام کرد حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از سهام عدالت فروخته شده و طی چند روز آینده پول آن واریز می‌شود. اما برخی از سهامداران می‌گویند طی چند هفته گذشته هیچ پولی دریافت نکرده‌اند، آیا این مبلغ اعلامی واریز نشده است؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز : علی پورقره‌سید، رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی در پاسخ به این سوال گفت: این وجوه به حساب سهامداران واریز شده است. اما واریز وجوه به سهام فروخته شده بستگی دارد، ممکن است سهامی که سهامدار درخواست فروش آن را داده در لیست فروشی‌های اخیر نباشد.

وی افزود: من در حال رایزنی هستیم که مشتری پیدا کنیم، حتی یک نامه هم به رئیس بانک ملی داده‌ام که بانک هم کمک کند و بخشی از سهام عدالت را بخرد، اگر این کار انجام شود بخش عمده‌ای از مشکلات حل می‌شود. همچنین با خیلی از حقوقی‌ها صحبت کرده‌ام اما در این وضعیت بازار، نقدنیگی آنها هم درگیر حمایت از سهم‌های خودشان است.

اما چرا باقیمانده سهام عدالت فروخته نمی‌شود؟ به گفته قره‌سید، سهامداران درخواست فروش ۹۲۰ میلیارد تومان سهام عدالت را از طریق کارگزاری و ۵۰ میلیارد تومان دیگر را از طریق بانک ثبت کرده‌اند. در مجموع ۹۷۰ میلیارد تومان آماده فروش است. اما خریداری برای سهام عدالت وجود ندارد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....