تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 19:47
کد خبر : 95534

چرا نتایج قرعه کشی خودرو اعلام نشد؟

چرا نتایج قرعه کشی خودرو اعلام نشد؟

سامانه یکپارچه خودرو از دقایقی پیش به طور کامل از دسترس خارج شد و اعلام نتایج قرعه کشی خودرو به دلیل مشکلات فنی به تاخیر افتاد. مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه هفته گذشته به پایان رسید و مراسم قرعه کشی آن دیروز شنبه اول مرداد برگزار شد. بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده

سامانه یکپارچه خودرو از دقایقی پیش به طور کامل از دسترس خارج شد و اعلام نتایج قرعه کشی خودرو به دلیل مشکلات فنی به تاخیر افتاد.

مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه هفته گذشته به پایان رسید و مراسم قرعه کشی آن دیروز شنبه اول مرداد برگزار شد. بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده قرار بود امروز دوم مرداد ماه نتایج بر روی سامانه یکپارچه خودرو قرار بگیرد. با این وجود از همان دقایق ابتدای سامانه به شدت کند شد و پس از دقایقی به طور کامل از دسترس خارج شد.

حالا بر اساس اعلام رسمی منتشر شده در این سامانه،‌ اعلام نتایج دومین مرحله از طرح تخصیص خودرو به دلیل مشکلات فنی به ساعت دیگری موکول شده است. زمان اعلام نتایج متعاقبا از طریق این سامانه اعلام خواهد شد.

تصویر مربوط به چرا نتایج قرعه کشی خودرو اعلام نشد؟

همه متقاضیان قرعه‌ کشی سایپا برنده شدند

گفتنی است میزان عرضه خودروها (حتی در قالب فروش فوق‌العاده) برای محصولات سایپا بیش از میزان تقاضای ثبت شده بوده است؛ لذا دیگر نیازی به قرعه‌کشی نیست و همه ثبت‌نام‌کنندگان به عنوان برنده اعلام خواهند شد.

این مدت به سبب تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن در نظر گرفته شده است.همچنین منوچهر منطقی- معاون حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت- نیز اعلام کرده است: خوشبختانه باید این خبر را بدهیم که تمامی خودروهای گروه سایپا در دور دوم قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، از روند قرعه‌کشی خارج شده‌اند. امید است که تا مرحله بعدی، محصولات سایر خودروسازان نیز از قرعه‌کشی خارج شوند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....