تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 13:36
کد خبر : 8511

چرا موبایل گران شده است؟

چرا موبایل گران شده است؟

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت موبایل در بازار گران شده است؟  گفت: در روزهای کرونایی به دلیل تعطیلی مدارس و تقاضای دانش آموزان برای خرید موبایل قیمت موبایل بین پنج تا ۲۵ درصد گران شده است. البته نوسان قیمت دلار نیز در بالا رفتن قیمت موبایل بی‌تاثیر نبوده

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت موبایل در بازار گران شده است؟  گفت: در روزهای کرونایی به دلیل تعطیلی مدارس و تقاضای دانش آموزان برای خرید موبایل قیمت موبایل بین پنج تا ۲۵ درصد گران شده است. البته نوسان قیمت دلار نیز در بالا رفتن قیمت موبایل بی‌تاثیر نبوده است.

ابراهیم درستی افزود: فعلا دو ماهی است که هیچ موبایلی وارد کشور نشده است. برخی موبایل‌ها در انبار گمرکات است. توصیه ما به شرکت‌های واردکننده این است که در این شرایط از سود ۱۷ تا ۱۸ درصدی خود را کم کنند.

او در ادامه اظهار کرد: جنس به اندازه کافی در بازار وجود دارد. فعلا کمبودی در حوزه موبایل نیست. تقاضا برای خرید موبایل دانش آموزان در قیمت موبایل یک درصد تاثیر داشته اما بیشترین علت نوسان قیمت موبایل تحت تاثیر افزایش قیمت دلار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....