تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 10:54
کد خبر : 57428

چراغ سبز کمیسیون حمایت از تولید

چراغ سبز کمیسیون حمایت از تولید

چراغ سبز کمیسیون حمایت از تولید به وزیر پیشنهادی صمت سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید با اشاره به گفتگوهای تخصصی اعضای این کمیسیون با وزیر پیشنهادی صمت گفت: نظر کمیسیون درباره برنامه‌های آقای فاطمی امین مثبت است. رحیم زارع در حاشیه حضور وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون افزود: قانون رفع موانع

چراغ سبز کمیسیون حمایت از تولید به وزیر پیشنهادی صمت

سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید با اشاره به گفتگوهای تخصصی اعضای این کمیسیون با وزیر پیشنهادی صمت گفت: نظر کمیسیون درباره برنامه‌های آقای فاطمی امین مثبت است.

رحیم زارع در حاشیه حضور وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون افزود: قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، قانون استفاده حداکثری از توان و تولید کشور، برنامه‌هایی مثل قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ای و همچنین برنامه‌های ششم و هفتم توسعه موارد مطرح در جلسه امروز با وی بود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه معدن تصریح کرد:سهم بازار در حوزه معادن بسیار قابل توجه هست که حتی بدون اتکا به بودجه می‌توان در این زمینه شاهد اشتغال زایی موثر بود و وزیر پیشنهادی برنامه‌هایی در این حوزه و موضوع حمایت از تولید داخل و اجرای قوانین مربوط به تولید ارائه کردند.

به گزارش اقتصاددان، سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید، بحث خصوصی سازی را از دیگر موارد مطرح در گفتگوهای امروز کمیسیون با وزیر پیشنهادی صمت اعلام کرد و افزود: با ایشان در مباحث واگذاری بنگاه‌ها و اجرای قانون اصل ۴۴ طرح موضوع شد و اصلاحات مورد نظر کمیسیون به وی اعلام گردید.

زارع در پاسخ به  مکاتبه اش با دادستان کل کشور گفت: موضوع نامه در مورد رمزارزها و صرافی‌های خارجی بود که به نوعی در کشور مستقر شدند و با تبلیغات برای مردم رمز ارز خریداری می‌کنند و زمانی که مردم درخواست اصل پول را برای خرید رمز ارز دیگری دارند به بهانه تحریم، پول مردم را عودت نمی‌دهند و به این وسیله مبلغ بالایی از کشور خارج شده است.

وی افزود: این موضوع به اطلاع دادستانی رسید و خواستار برخورد با صرافی‌های متخلف شدیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....