تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 14:45
کد خبر : 28764

پیش بینی قیمت طلا در یک روز مانده تا پایان پاییز

پیش بینی قیمت طلا در یک روز مانده تا پایان پاییز

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا همپای ریزش نرخ ارز خبر داد و گفت: اگر دلار با همین روند ارزان شود، شاهد افت بیشتر قیمت طلا و سکه خواهیم بود. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین ؛ ابراهیم محمدولی از کاهش مجدد قیمت‌ها در بازار طلا

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا همپای ریزش نرخ ارز خبر داد و گفت: اگر دلار با همین روند ارزان شود، شاهد افت بیشتر قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین ؛ ابراهیم محمدولی از کاهش مجدد قیمت‌ها در بازار طلا خبر داد و اظهار کرد: از اواخر هفته گذشته نرخ ارز نزولی شده و بهای اونس جهانی هم اندکی افت کرده است و باعث شده قیمت طلا و سکه با کاهش همراه شود.

او اضافه کرد: طلا نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته حدود ۱۰هزار تومان و سکه طرح جدید ۲۰۰هزار تومان ارزان‌تر شده اما بهای انواع دیگر سکه تغییری نکرده است.

محمدولی همچنین با اشاره به شرایط رکودی بازار طلا بیان کرد: متاسفانه بعد از بازگشایی بازار طلا بعد از دو هفته تعطیلی به دلیل محدودیت‌های کرونایی، تقاضا برای خرید طلا و سکه به شدت افت کرده و بازار کاملا در رکود به سر می‌برد و این شرایط تا زمانی که قیمت‌ها به ثبات نرسد ادامه خواهد داشت.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با پیش‌بینی روند قیمت‌ها تا فردا تصریح کرد: فردا بازار‌های جهانی تعطیل است، بنابراین اگر با ادامه ریزش نرخ ارز همراه باشیم قیمت طلا و سکه هم کاهش بیشتری خواهد داشت.

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۲۹آذر ماه۹۹
به گفته محمدولی، در جریان معاملات امروز ساعت (۱۳:۳۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید ۱۱میلیون و ۷۵۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: امروز نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۲۵۰، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۸۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ همچنین بهای هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۳۲هزار تومان کاهش یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....