تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399 - 19:55
کد خبر : 19109

پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

روند صعودی در بازار طلا همچنان ادامه دارد اما بنظر می‌رسد بدون محرک، چرخ فلز گران‌بها همچنان در گل‌و‌لای گیر‌کرده است و به تکرار روند ۶ هفته گذشته ادامه می‌دهد. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادنیوز، در نظرسنجی کیتکو، تحلیلگران وال‌استریت و سرمایه گذاران مین‌استریت (عمومی) همچنان معتقدند که روند صعودی طلا ادامه دارد

روند صعودی در بازار طلا همچنان ادامه دارد اما بنظر می‌رسد بدون محرک، چرخ فلز گران‌بها همچنان در گل‌و‌لای گیر‌کرده است و به تکرار روند ۶ هفته گذشته ادامه می‌دهد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادنیوز، در نظرسنجی کیتکو، تحلیلگران وال‌استریت و سرمایه گذاران مین‌استریت (عمومی) همچنان معتقدند که روند صعودی طلا ادامه دارد اما در هر دو نظرسنجی بخصوص در نظرسنجی وال‌استریت، صدای خنثی به وضوح به گوش می‌رسد. جیم ویکوف، تحلیلگر ارشد فنی در کیتکو، می گوید؛ «گاوهای بازار طلا برای شروع مجدد روند صعودی آنهم در کوتاه مدت به محرکی اساسی نیاز دارند.»

پیش بینی افزایش قیمت طلا محقق می شود؟
این هفته، ۱۴ متخصص وال‌استریت در آخرین نظرسنجی کیتکو شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، پیش بینی هفت رای دهنده ، یا ۵۰ درصد، به افزایش قیمت طلا بود. شش تحلیلگر، یا ۴۳ درصد، انتظار دارند معاملات قیمت ها بی‌رمق یا خنثی باشد، یک تحلیلگر ، یا ۷ درصد آرا، نیز معتقد اس که هفته آینده قیمت طلا کاهش می‌یابد.

در نظرسنجی‌های آنلاین عمومی، در مجموع ۱۳۶۷ رأی به دست آمد. ۸۲۹ نفر از شرکت‌کنندگان، یا ۶۰درصد ، انتظار دارند که طلا صعودی شود. ۲۹۰ نفر ، یا ۲۱ درصد نظرشان به‌بی‌رمقی بازار است، در‌حالی‌که ۲۴۸ رای دهنده ، یا ۱۸ درصد ، رای به نزولی شدن بازار طلا دادند.

پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

کاهش میزان نوسان اونس، بازار طلا را به‌ ثبات قیمت می‌برد؟
بازار طلا آماده است تا هفته را با دستاوردهای اندک به پایان برساند. با این وجود ، بازار به وضوح در یک الگوی تکرار نوسان محدود به دام افتاده است.

با توجه به تجربه سرمایه‌گذاران در ۶ هفته گذشته به‌نظر می‌رسد که آن‌ها کمتر انتظار دارند که قیمت طلا سقف ۲۰۰۰ دلار یا کف ۱۹۰۰ را تخریب کند، در نتیجه نوسان طلا همانطور که داده‌های هفته پیش نشان می‌دهد رو به محدود‌تر شدن می‌رود.

اونس طلا در هفته گذشته نزدیک به نیم درصد رشد داشت و از قیمت ۱۹۴۰ به ۱۹۴۹ رسید. اونس طلا نسب به هفته‌‌های گذشته بسیاری کم نوسات بود. بالاترین قیمت لحظه‌ای آن ۱۹۶۹ دلار و پایین‌ترین قیمت لحضه‌ای ۱۹۳۹ دلار بود. این نوسان ۳۰ دلاری نشان می‌دهد که بازار در حال ثبات و ادغام قیمتی‌است. هفته قبل از آن اونس طلا ۴۵ دلار بین ۱۹۱۵ و ۱۹۶۰ دلار نوسان کرد و ۲ هفته قبل از بین ۱۹۲۰ تا ۲۰۰۰ دلار نوسانی ۸۰ دلاری داشت.

پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....