تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400 - 17:28
کد خبر : 40556

پیش بینی جدید قیمت بیت کوین

پیش بینی جدید قیمت بیت کوین

یک کشتی کانتینر دار غول پیکر که در کانال سوئز گیر افتاده است ، حمل و نقل جهانی از جمله نفت خام را مختل می کند. باید این سوال را در ذهن داشت که اگر انسداد کانال رخ نداده بود ، آیا قیمت نفت خام در این هفته حتی پایین می آمد؟ اقتصاددان: معاملات آتی

یک کشتی کانتینر دار غول پیکر که در کانال سوئز گیر افتاده است ، حمل و نقل جهانی از جمله نفت خام را مختل می کند. باید این سوال را در ذهن داشت که اگر انسداد کانال رخ نداده بود ، آیا قیمت نفت خام در این هفته حتی پایین می آمد؟

اقتصاددان: معاملات آتی طلا روز پنجشنبه با روند کاهشی بازار را به پایان رسانید،قیمت طلا تا حدی تحت فشار دلار آمریکا قرار گرفت.

این در حالی است سرمایه گذاران به دنبال کاتالیزوری بودند که قیمت ها را از محدوده معاملات اخیر خود خارج کند. اما تیر معامله گران طلا به سنگ خورد، طلای تحویل آوریل ، با افت ۸٫۱۰ دلار یا ۰٫۵ درصد مواجه شد و هر اونس ۱۷۲۵٫۱۰ دلار به فروش رسید. همین میزان را در معاملات روز چهارشنبه به دست آورده بود.

افت قیمت طلا در فشار دلار

براساس گزارش کیتکو، قیمت طلا و نقره در اواسط معاملات امروز پنجشنبه در آمریکا کاهش یافت ، در حالی که نقره به کمترین قیمت در دو ماه گذشته رسید. تقویت دلار آمریکا و فروپاشی بازار نفت خام در این هفته موجب کاهش قیمت طلا شد.در حال حاضر قیمت طلای نقدی با کاهش ۶.۹ دلار به هزار و ۷۲۷ دلار رسید.

بازار طلا از زمان رسیدن به بالاترین حد خود در ماه آگوست در تلاش برای یافتن هرگونه کشش صعودی است. اما سطوح مقاومتی بازار قوی است یک تحلیلگر بازار گفت که انتظار دارد احساسات نزولی در بازار فلزات گرانبها دوباره تغییر کند.

جسی فلدر ، بنیانگذار خبرنامه سرمایه گذاری The Felder Report ، گفت که اکنون زمان آن نیست که سرمایه گذاران وسط سرمایه گذاری در طلا کنار بکشد، حتی اگر قیمت ها تقریباً ۱۷ درصد از بالاترین میزان خود در ماه آگوست کاهش یافته باشد

بزرگترین تهدید برای بازار طلا همچنان افزایش بازده اوراق قرضه است که همچنان به بالاترین سطح در بیش از یک سال گذشته قرا دارد.

پیش بینی جدید قیمت بیت کوین

یکی از ویژگی های بازار این هفته افزایش دلار آمریکا در بازار ارز و افت شدید قیمت نفت خام بوده است.

برخی تحلیل گران تصور می کنند شاخص دلار آمریکا بالاتر رود به همین دلیل نیز دلار یک شبه به بالاترین سطح در چهار ماه گذشته رسید، زیرا افرادی که به دنبال سود هستند، مجددا روند صعودی قیمت را در نمودار میله ای روزانه از سر می گیرند.

بازده ۱۰ ساله خزانه داری ایالات متحده چهارشنبه ۱٫۶۲۳ درصد بوده است. افزایش بازده اوراق قرضه در آمریکا که از بازده اوراق قرضه دولتی در سایر کشورها پیشی می گیرد ، جریان سرمایه را به سمت دلار خرد دعوت می کند.در حال حاضر شاخص دلار با افزایش ۰.۳۲۲ واحد به ۹۲.۸۵۲ واحد رسید.

کانتینر به گل نشسته بازار نفت را به دردسر انداخت

آمریکا در مورد چشم انداز رشد اقتصادی و نبرد با کرونا یورو را شکست می دهد. در همین حال ، قیمت نفت خام(وست تگزاس اینترمدییت) امروز روند کاهشی پیش گرفت و در هر بشکه حدود ۵۸٫۵۰ دلار معامله شد. یک کشتی کانتینر دار غول پیکر که در کانال سوئز گیر افتاده است ، حمل و نقل جهانی از جمله نفت خام را مختل می کند. باید این سوال را در ذهن داشت که اگر انسداد کانال رخ نداده بود ، آیا قیمت نفت خام در این هفته حتی پایین می آمد؟

قیمت نفت برنت نیز با کاهش ۴ درصد یا ۲.۶۱ دلار به قیمت ۶۱.۸۰ دلار رسید.

آینده روشن برای بیت کوین نزولی

براساس گزارش کریپتوکارنسی پست، نادیده گرفتن بیت کوین دشوارتر می شود چون دوباره به بالای ۵۵ هزار دلار خواهد رسید. شرایط ها نشان می دهد دوباره بازار روند افزایشی به خود بگیرد.

با انتشار اخباری مبنی بر پذیرش بیشتر بیت کوین از غول های مالی متعارف مورگان استنلی و ویزا ، بازار بیت کوین بین ۵۳٫۶ هزار دلار و ۶۱٫۵ هزار دلار نوسان پیدا کرد. مورگان استنلی سه صندوق سرمایه گذاری بیت کوین را در دسترس افراد و موسسات مالی با ارزش خالص قرار داده است. ویزا از مسترکارد در اجازه دادن به معاملات بیت کوین پیروی کرده است.

فاصله بین ۶۰ هزار دلار و ۵۶ هزار دلار توجه خریداران را بالا برده است و در صورت آزمایش ، بیت کوین می تواند به عقب برگردد. پشتیبانی عمده ۵۵ هزار دلار است.

بیت کوین که بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان است ، شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران نهادی را نیز به خود جلب می کند. از این رو پمپاژ و دامپینگ ناگهانی می تواند بر نوسانات ، روندها و در نهایت قیمت های بیت کوین تأثیر بگذارد.

اما در روزی که گذشت این ارز دیجیتالی با روند کاهشی شدیدی رو به رو شد. در حال حاضر بیت کوین با کاهش ۲.۷۱ درصد به قیمت ۵۲ هزار و ۶۱۴ دلار رسید.

پیش بینی جدید قیمت بیت کوین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....