تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 23:11
کد خبر : 22530

پیش بینی بورس ۳۰ مهر ۹۹

پیش بینی بورس ۳۰ مهر ۹۹

امروز هم یک روز بد دیگر برای بورس رقم خورد و تا چشم کار می کرد همه سهام رنگ قرمز به خود گرفته بودند. معدود نمادهایی را در نیمه اول بازار می شد یافت کرد که در بازه مثبت مورد معامله قرار بگیرند. در نیمه اول بازار امروز ۷۱ درصد از نمادها در صف فروش قفل

امروز هم یک روز بد دیگر برای بورس رقم خورد و تا چشم کار می کرد همه سهام رنگ قرمز به خود گرفته بودند. معدود نمادهایی را در نیمه اول بازار می شد یافت کرد که در بازه مثبت مورد معامله قرار بگیرند.

در نیمه اول بازار امروز ۷۱ درصد از نمادها در صف فروش قفل بودند اما با شروع نیمه دوم تحرکاتی در بازار در راستای افزایش تقاضا مشاهده شد و برخی نمادها از صف فروش فاصله گرفتند و در نهایت در پایان بازار امروز تعداد نمادهایی که در صف فروش باقی ماندند به ۵۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از نبض بازار ، در نهایت در پایان بازار امروز شاخص کل با کاهش ۴۲۹۷۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۳۱۲ واحدی آرام گرفت.

همچنین در پایان داد و ستدهای امروز بورس، در ۶۱۱ هزار و ۷۵۸ نوبت معاملاتی، ۴ هزار و ۱۵ میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش ۴۳ هزار و ۸۹۴ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

با توجه به تحرکات و شکسته شدن صف های فروش برخی نمادها بازار فردا چه روندی را در پی خواهد گرفت؟

محمد بامودت تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار طی روز جاری علاوه بر ریسک های قبلی شامل احتمال افزایش نرخ سود بانکی و چشم انداز سیاسی تحت تاثیر ریسک قمیت گذاری دستوری در زنجیره فولاد نیز بود که در روز های اخیر فشار فروش بسیار زیادی به بازار وارد کرده است و سهامدران را با این نگرانی مواجه کرده است که نه تنها گروه فلزات و معدنی به عنوان یکی از جذاب ترین گروه های بورسی از سیاست های غلط وزارت صمت ضربه بخورند بلکه این نوع سیاست اشتباه قیمت گذاری دستوری به صنایع دیگر نیز سرایت کند. وی افزود: با توجه به موضع گیری اکثریت اعضای بورس در قبال پیشنهاد وزارت، اندکی امیدواری به بازار تزریق شد و شاهد معاملات بهتری در انتهای بازار بودیم لذا انتظار می رود بازار فردا معاملات بهتری را داشته باشد.

بامودت در پاسخ به این پرسش که آیا فردا شاخص کل کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را خواهد دید یا خیر، گفت: بعید است این اتفاق بیفتد اما اگر هم شاهد این مسئله باشیم شاخص کل در نهایت یک تاچ کوچک این کانال را خواهد کرد و باز خواهد گشت.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....