تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 22:11
کد خبر : 33041

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۹ بهمن ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۹ بهمن ۹۹

روند صعود طلا ادامه دارد؟ قیمت طلا با ۳۳ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۶۷ هزار تومان رسید. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید: فردا آخرین معاملات خرید و فروش طلا در بازار است. به نظر می‌رسد قیمت طلا نسبت به امروز تغییر چندانی نداشته باشد. به گزارش اقتصاددان به نقل

روند صعود طلا ادامه دارد؟

قیمت طلا با ۳۳ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۶۷ هزار تومان رسید. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید: فردا آخرین معاملات خرید و فروش طلا در بازار است. به نظر می‌رسد قیمت طلا نسبت به امروز تغییر چندانی نداشته باشد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ،  بازار طلا در یک رفت و برگشت قرار گرفته و با توجه به سپری شدن روزهای پایان سال نوسان طلا زیاد شده است. اگرچه دیروز طلا ارزان شد اما به دلیل افزایش هزار و ۱۲۰ تومانی قیمت دلار و رسیدن به کانال ۲۴ هزار و ۳۵۰ تومان، طلا در بازار ایران دوباره گران شد.

به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران، در بازارهای بین‌المللی ا,نس جهانی طلا با ۱۴ دلار کاهش به قیمت یک هزار و ۸۴۱ دلار رسید اما به دلیل افزایش بهای دلار، طلا در بازارهای داخلی گران شد.

ابراهیم محمد ولی معتقد است: فردا آخرین معاملات خرید و فروش طلا در بازار است. به نظر می‌رسد قیمت طلا نسبت به امروز تغییر چندانی نداشته باشد. چنانچه بازار ارز فردا هم نوسان داشته باشد ممکن است طلا جزئی گران شود.

محمد ولی درباره وضعیت قیمت طلا در بازار امروز توضیح داد: امروز قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به دیروز ۳۳ هزار تومان افزایش یافت و با نرخ یک میلیون و ۶۷ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید هم نسبت به دیروز با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز قیمت نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۶ میلیون تومان معامله شد. ربع سکه هم افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و به قیمت ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته شد. تقاضا برای سکه گرمی هم بالا گرفت و این سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

چرا طلا از مالیات معاف نشد؟

سال گذشته رئیس اتحادیه طلای تهران از معاف شدن اصل طلا از مالیات بر ارزش افزوده خبر داده بود، طرحی که تاکنون اجرا نشده است. محمدولی درباره سرنوشت این طرح به تجارت‌نیوز می‌گوید: معاف شدن اصل طلا از مالیات بر ارزش افزوده به سال ۱۴۰۱ موکول شده است؛ چرا که در شرایط کرونایی و تحریم درآمد دولت از محل فروش نفت و صادرات کاهش یافت. از این‌رو دولت از فعالان بازار طلا خواست که این لایحه در زمان مناسب دیگری اجرا شود.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....