تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 20:34
کد خبر : 25690

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۶ آذر ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۶ آذر ۹۹

قیمت سکه دوباره ارزان شد رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: با روند فعلی قیمت دلار انتظاری جز کاهش قیمت طلا و سکه را نداریم. با محدودیت‌های اخیر کرونایی چنانچه حادثه‌ای رخ ندهد کاهش قیمت طلا ادامه‌دار است. فعلا با تدوام کاهش طلا تقاضایی هم برای خرید طلا نیست. به گزارش اقتصاددان به نقل

قیمت سکه دوباره ارزان شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: با روند فعلی قیمت دلار انتظاری جز کاهش قیمت طلا و سکه را نداریم. با محدودیت‌های اخیر کرونایی چنانچه حادثه‌ای رخ ندهد کاهش قیمت طلا ادامه‌دار است. فعلا با تدوام کاهش طلا تقاضایی هم برای خرید طلا نیست.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ، قیمت دلار امروز در بازار ایران دوباره کاهش یافت. طبق اعلام کانون صرافان قیمت دلار امروز در مقایسه با روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان افت کرد و با قیمت ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

همچنین انس جهانی طلا هم با نوسان اندکی روند افزایشی گرفت که به گفته فعالان بازار میزان این افزایش چندان بالا نبوده است. انس جهانی طلا هم با یک دلار افزایش در بازارهای جهانی با قیمت یک هزار و ۸۱۰ دلار ثبت شد. با کاهش قیمت دلار قیمت طلا هم در بازار ایران ۱۲ هزار تومان ارزان شد.

 آینده طلا چه می‌شود؟

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علت افت قیمت طلا، کاهش قیمت دلار است. با تولید انبوه واکسن کرونا قیمت طلا ارزان می‌شود. البته کاهش قیمت طلا مستلزم کاهش قیمت دلار است و از این پس نوسان افزایشی و کاهشی قیمت طلا آزاردهنده نیست.

ابراهیم محمدولی گفت: با روند فعلی قیمت دلار انتظاری جز کاهش قیمت طلا و سکه را نداریم. با محدودیت‌های اخیر کرونایی چنانچه حادثه‌ای رخ ندهد کاهش قیمت طلا ادامه‌دار است. فعلا با تدوام کاهش طلا تقاضایی هم برای خرید طلا نیست.

روز گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران هم نسبت به ادامه کاهش قیمت طلا گفته بود: «به نظر می‌رسد با تولید انبوه واکسن کرونا روند نزولی قیمت انس جهانی بیشتر شود.»

قیمت سکه چقدر ارزان شد؟

محمدولی در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۲ هزار تومانی نسبت به دیروز با نرخ یک میلیون و ۵۲ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نسبت به دیروز با افت ۳۵۰ هزار تومانی با قیمت ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه هم با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی با قیمت شش میلیون تومان داد و ستد شد.

ربع سکه هم با افت ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد و سکه گرمی با ۵۰ تومان کاهش با قیمت دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....