تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1399 - 23:30
کد خبر : 23113

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۶ آبان

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۶ آبان

قیمت سکه ۷۰۰ هزار تومان ریخت رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: قیمت انس جهانی طلا به شکل بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است. چنانچه روند کاهش قیمت طلا ادامه‌دار باشد، احتمالا قیمت طلا فردا هم نزولی خواهد بود. با رفت و برگشت قیمت انس جهانی طلا و بازگشت آن به رقم یک هزار و ۹۰۳

قیمت سکه ۷۰۰ هزار تومان ریخت

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: قیمت انس جهانی طلا به شکل بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است. چنانچه روند کاهش قیمت طلا ادامه‌دار باشد، احتمالا قیمت طلا فردا هم نزولی خواهد بود.

با رفت و برگشت قیمت انس جهانی طلا و بازگشت آن به رقم یک هزار و ۹۰۳ دلار تحلیلگران معتقدند تا انتخابات آمریکا نوسان جزئی انس جهانی طلا طبیعی است. حال آیا قیمت طلا فردا ششم آبان ماه مجدد ارزان می‌شود؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  آنچه فعالان بازار می‌گویند با کاهش میزان تقاضا، انس جهانی طلا و قیمت دلار پیش‌بینی می‌شود که قیمت طلا تا ۱۳ آبان روند کاهشی خواهد داشت.

در همین حال رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا فردا هم ارزان خواهد، شد به تجارت‌نیوز گفت: قیمت انس جهانی طلا به شکل بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است. چنانچه روند امروز قیمت طلا ادامه‌دار باشد، احتمالا قیمت طلا فردا ارزان‌تر خواهد شد.

ابراهیم محمدولی افزود: چنانچه بانک مرکزی همانند امروز به تعهدات ارزی خود در بازار عمل کند انتظار می‌رود که قیمت طلا تا پایان هفته روند ثابت و با آرامشی را طی کند.

او با اشاره به نوسان قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به روز شنبه با ۵۳ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۲۶۳ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید نیز با حدود یک میلیون تومان کاهش با قیمت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد. نیم سکه و ربع سکه هر دو با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و پنج میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد شد. سکه گرمی همچنین بدون تغییر با قیمت دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان فروخته شد.

محمدولی همچنین حباب سکه را حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....