تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 20:20
کد خبر : 47229

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۸ اردیبهشت

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۸ اردیبهشت

روند نوسانی در بازار طلا ادامه دارد؟ در جریان بازار امروز انس جهانی طلا افزایش پیدا کرد اما در بازار داخلی قیمت طلا و سکه روند کاهشی داشتند. روند نوسانی در بازار طلا ادامه دارد؟  به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،    بازار طلای جهانی با افزایش انس طلا همراه بود؛ اما

روند نوسانی در بازار طلا ادامه دارد؟

در جریان بازار امروز انس جهانی طلا افزایش پیدا کرد اما در بازار داخلی قیمت طلا و سکه روند کاهشی داشتند. روند نوسانی در بازار طلا ادامه دارد؟

 به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،    بازار طلای جهانی با افزایش انس طلا همراه بود؛ اما در بازار داخلی قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز روند کاهشی داشتند. کارشناسان معتقدند ثبات در بازار دلار موجب کاهش قیمت در بازار امروز طلا و سکه شده است.

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا  بیان کرد: به دلیل افزایش انس جهانی طلا در بازار امروز و ثبات نرخ ارز، شاهد نوسان در روند قیمت طلا و سکه بودیم.

محمدولی در ادامه توضیح داد: در جریان معاملات امروز، قیمت دلار کاهش یافت و به قیمت ۲۲ هزار و ۳۸۰ تومان رسید. یکی از دلایل افت قیمت در بازار سکه و طلای امروز کاهش و ثبات قیمت در نرخ ارز بود.

رئیس اتحادیه طلا درباره روند بازار طلا توضیح داد: پیش‌بینی‌ها در بازار برای چند روز گذشته روند نزولی بود اما قیمت سکه افزایش پیدا کرد. به دلیل مسائل سیاسی جهانی موثر در بازار طلا پیش‌بینی از روند بازار کار سختی است.

او درباره افزایش انس جهانی طلا معتقد است یکی از دلایل افزایش قیمت جهانی طلا آن است که احتمالا مردم دنیا هم به سمت خرید طلا رفته‌اند.

ابراهیم محمدولی در پایان گفت:به دلیل ثبات نسبی در بازار دلار انتظار می‌رود روند بازار طلا و سکه به همین شکل نوسانی ادامه داشته باشد.

در بازار امروز انس جهانی طلا ۱۸۵۰ دلار ثبت شد. قیمت طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون تومان اعلام شد. قیمت نیم سکه به پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ربع سکه به سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....