تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 19:10
کد خبر : 47088

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۷ اردیبهشت

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۷ اردیبهشت

 روند افزایشی در بازار طلا ادامه دارد؟ در جریان بازار امروز انس جهانی طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر بود. طلای ۱۸ عیار در بازار امروز از کانال یک میلیون تومان عبور کرد و به یک میلیون و ۳۵ هزار تومان رسید.   به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، 

 روند افزایشی در بازار طلا ادامه دارد؟

در جریان بازار امروز انس جهانی طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر بود. طلای ۱۸ عیار در بازار امروز از کانال یک میلیون تومان عبور کرد و به یک میلیون و ۳۵ هزار تومان رسید.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  انش جهانی طلا در بازار امروز به دلیل تعطیل بودن بازارهای جهانی به قیمت ۱۸۴۴ دلار بدون تغییر ماند. قیمت سکه طرح جدید در ادامه روند افزایشی چند روز گذشته به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسید. کارشناسان افزایش قیمت دلار را یکی از سیگنال‌های افزایش قیمت طلا و سکه می‌دانند.

محمد کشتی آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلا درباره روند بازار امروز  گفت: در جریان بازار امروز با افزایش قیمت سکه و طلا و دلار همراه بودیم. به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی انس جهانی طلا بدون تغییر بود. به دلیل افزایش قیمت دلار، قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی با افزایش قیمت همراه بود.

کشتی آرای معتقد است یکی از دلایل افزایش قیمت سکه و طلا، افزایش قیمت دلار در چند روز گذشته است.

او به تغییرات در روند بازار طلا اشاره کرد و توضیح داد: بنا بر تغییرات قیمتی در بازار طلا در چند روز گذشته و افزایش قیمت در بازارها، تقاضا در بازار افزایش پیدا کرده است. افزایش قیمت طلا در چند روز گذشته موجب ایجاد انگیزه برای خرید می‌شود و این مساله احتمال ایجاد حباب در بازار را افزایش می‌دهد.

محمد کشتی آرای در ادامه گفت: حباب در بازار سکه جدید و قدیم کاهش پیدا کرده اما در بازار طلا به دلیل افزایش تقاضا در بازار حباب در حال گسترش است.

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا درباره آینده بازار طلا اظهار کرد: عواملی مثل مذاکرات وین، مسائل موجود در خاورمیانه و مسائل سیاسی دخلی در روند بازار موثر است. با توجه به ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار هفته‌های گذشته، احتمال دارد روند نوسانی در بازار ادامه داشته باشد.

در جریان بازار امروز انس جهانی طلا به ۱۸۴۴ دلار رسید. نرخ طلای ۱۸ عیار به ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان ثبت شد. نیم سکه پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد. سکه یک گرمی با قیمت دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد. قیمت دلار در ادامه روند افزایشی به ۲۳ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....