تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 22:02
کد خبر : 49641

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۹ خرداد

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۹ خرداد

روند تعادلی در بازار طلا و سکه ادامه دارد؟ رئیس اتحادیه طلا دباره آینده بازار طلا و سکه امیدوار است با کنترل شدن نرخ ارز، روند تعادلی و کاهش نسبی قیمت در بازار طلا و سکه رخ دهد.  انس جهانی طلا در بازار امروز به  ۱۸۹۲ دلار افزایش داشت. با وجود افزایش انس جهانی طلا،

روند تعادلی در بازار طلا و سکه ادامه دارد؟

رئیس اتحادیه طلا دباره آینده بازار طلا و سکه امیدوار است با کنترل شدن نرخ ارز، روند تعادلی و کاهش نسبی قیمت در بازار طلا و سکه رخ دهد.

 انس جهانی طلا در بازار امروز به  ۱۸۹۲ دلار افزایش داشت. با وجود افزایش انس جهانی طلا، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی تغییرات زیادی را ثبت نکرد و با کاهش قیمت همراه بود.

قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۷۹ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز  ،  ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا  به افزایش انس جهانی طلا اشاره کرد و گفت: با وجود افزایش انس جهانی طلا قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با ثبات بود و با درصد کمی کاهش یافت.

محمدولی یکی از دلایل ثبات در بازار طلا را نوسان‌های زیاد بازار دلار و طلا در چند وقت اخیر می‌داند. از دیگر دلایل ثبات قیمت در بازار طلا کاهش تقاضا به دلیل نزدیکی به انتخابات است. مردم به دنبال نزدیکی به انتخابات اقدامی برای خرید نمی‌کنند و منتطر هستند تا نتیجه انتخابت مشخص شود و بازار به ثبات برسد.

رئیس اتحادیه طلا معتقد است اگر نرخ ارز کنترل شود طلا و سکه روند قیمتی فعلی را ادامه می‌دهد.

او در ادامه گفت: مدیریت اقتصادی به سمتی است که قیمت دلار کنترل شود و بتواند به تعادل برسد. فضای انتخابات در بازار طلا و ارز موثر است و نزدیکی به انتخابات باعث می‌شود تلاش کنند تا قیمت‌ها در بازار ارز و طلا افزایش زیادی را ثبت نکند.

او در پایان به تلاش مدیران برای کنترل نرخ ارز اشاره کرد و عقیده دارد به دلایل گفته شده همین روند قیمتی در بازار طلا ادامه دارد و احتمالا با کاهش قیمت ۳-۴ درصدی در چند روز آینده همراه باشیم.

قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه یه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شد.

سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد. همچنین قیمت سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ثبت شد.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....