تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 20:19
کد خبر : 50993

پیش‌بینی قیمت طلا فردا دوم تیر

پیش‌بینی قیمت طلا فردا دوم تیر

«پیش‌بینی بازار در این شرایط سخت است» انس جهانی طلا در بازار امروز افزایش داشت و قیمت‌هاروند صعودی داشتند؛ نایب رئیس اتحادیه طلا عقیده دارد شرایط در بازار به گونه‌ای است که بازار غیر قابل پیش‌بینی است. در بازار امروز انس جهانی طلا با افزایش همراه بود و به ۱۷۸۹ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به

«پیش‌بینی بازار در این شرایط سخت است»

انس جهانی طلا در بازار امروز افزایش داشت و قیمت‌هاروند صعودی داشتند؛ نایب رئیس اتحادیه طلا عقیده دارد شرایط در بازار به گونه‌ای است که بازار غیر قابل پیش‌بینی است.

در بازار امروز انس جهانی طلا با افزایش همراه بود و به ۱۷۸۹ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۴ هزار تومان افزایش داشت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،   به گفته اعضای اتحادیه طلا در هفته گذشته بازار طلا تحت تاثیر انتخابات بود و حجم داد و ستد به حداقل خودش رسیده بود اما در جریان این هفته با گذشتن از انتخابات، مقاومت قیمت طلا بعد از تقریبا ۱۰ روز شکسته شد و با کاهش چشم‌گیری همراه بود.

محمد کشی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا  به افزایش قیمت‌ها در بازار امروز اشاره کرد و توضیح داد: در کنار افزایش انس جهانی، نرخ ارز در بازار داخلی با افزایش همراه بود و همین عاملی برای افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بود.

کشتی‌آرای در ادامه گفت: با مشخص شدن نتیحه انتخابات، معاملات در جریان این هفته به روال عادی برگشته است اما بازار در شرایطی قرار دارد حتی یک ساعت آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

همچنین نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا  گفته بود: عواملی همچون نوسانات قیمت در چند ماه گذشته، انتخابات ریاست جمهوری و مذاکرات برجام در کاهش مبادلات در بازار موثر بوده است. به همین دلیل مردم نگران هستند و برای خرید و فروش سکه و مصنوعات طلا قعالیتی نمی‌کنند. او از نوسانات سه تا هفت درصدی قیمت طلا در یک ماه گذشته خبر داد.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه یک گرمی در بازار امروز با کاهش همراه بود و به قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....