تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399 - 22:01
کد خبر : 22319

پیش‌بینی قیمت طلا در روز‌های پایانی مهرماه

پیش‌بینی قیمت طلا در روز‌های پایانی مهرماه

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا بیان کرد: در صورت مهار نشدن معاملات کاغذی و افزایش نرخ ارز نمی‌توان انتظار کاهش قیمت طلا و سکه را داشت. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا بیان کرد: در صورت مهار نشدن معاملات کاغذی و افزایش نرخ ارز نمی‌توان انتظار کاهش قیمت طلا و سکه را داشت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: با شروع کار بازار امروز همچنان شاهد ادامه روند افزایشی قیمت طلا و سکه متاثر از رشد بهای اونس و نرخ ارز هستیم، از طرفی طی سه روز گذشته بازار طلا تعطیل بوده اما به دلیل معاملات کاغذی و اتاق‌های معاملاتی که در فضای مجازی وجود دارد قیمت‌ها نوسان داشته است.

این فعال بازار طلا با اشاره به وضعیت تقاضا بیان کرد: در بازار مصنوعات طلا همچنان رکود شدیدی وجود دارد اما در مقابل تقاضا برای سکه و طلای آب شده بالا است که این موضوع نیز باعث تشدید روند صعودی قیمت‌ها شده است.

محمدولی درباره آینده بازار در هفته پیش رو اظهار کرد: اگر نرخ ارز و معاملات کاغذی کنترل نشود نمی‌توان انتظار داشت که قیمت طلا و سکه کاهش یابد.

قیمت طلا و سکه ۲۷مهر ماه۹۹
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه امامی به ۱۶میلیون و ۳۸۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید.

او اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز ۹میلیون تومان، ربع سکه شش میلیون و سکه یک گرمی سه میلیون تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا شش میلیون و ۳۸۰هزار و هرگرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۷۳هزار تومان معامله می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....